×

حمله کیهان به خاتمی: راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی برگزار شد که خاتمی منافقانه گفته بود نمی‌دانیم باید جشن بگیریم یا عزادار باشیم

  • کد نوشته: 86303
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۳
  • 73 بازدید
  • ۰
  • روزنامه کیهان نوشت: خاتمی گفته بود: امروز نمی‌دانیم آیا باید به خاطر پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا آنکه به خاطر انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده عزادار باشیم؟! به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: میزان حضور مردم در جشن امسال پیروزی انقلاب به […]

    حمله کیهان به خاتمی: راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی برگزار شد که خاتمی منافقانه گفته بود نمی‌دانیم باید جشن بگیریم یا عزادار باشیم
  • روزنامه کیهان نوشت: خاتمی گفته بود: امروز نمی‌دانیم آیا باید به خاطر پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا آنکه به خاطر انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده عزادار باشیم؟!

    به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: میزان حضور مردم در جشن امسال پیروزی انقلاب به نحوی بود که یکی از رکوردهای بالای دهه گذشته را به ثبت رساند. در این جشن ملی، از کودکان خردسال تا نوجوانان و جوانان دهه نودی و دهه هشتادی، تا پیشکسوتان انقلاب حضور داشتند. خباثت دشمنان ملت ایران و جریان‌های نفاق در چند ماهه گذشته موجب شده بود تا مردم با احساس مسئولیت و جدیت و شادابی بیشتری در راهپیمایی و جشن ۲۲ بهمن امسال حضور به هم برسانند.

    این جشن بزرگ در حالی رقم خورد، که خاتمی و موسوی خوئینی‌ها اخیرا به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) رفته بودند و خاتمی در آنجا با ادبیات منافقانه گفته بود: من عظمت امام را از این جهت که بنیانگذار جمهوری اسلامی است، می‌دانم؛ جمهوری به همان معنا که در دنیا هست و «اسلامی» هم به شکلی که در آستانه انقلاب معرفی و بر اساس آن از مردم رأی گرفته شد. اما امروز نمی‌دانیم آیا باید به خاطر پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا آنکه به خاطر انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده عزادار باشیم؟!

    اظهارات منافقانه خاتمی در حالی است که وی در کنار موسوی، از سران فتنه شورش اشرافیت علیه جمهوریت و اسلامیت در سال ۱۳۸۸ (به بهانه تقلب) بود و ننگی بزرگ در همراهی با نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل را در کارنامه خود به ثبت رساند.

    از سوی دیگر، ارکان مکتب امام خمینی(ره) در زمینه پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص)، بیزاری از استکبار بزرگ و آمریکا و اسرائیل، پافشاری بر اصل ولایت فقیه به عنوان پشتیبان اصلی کشور در مقابل آسیب‌ها، خدمت به محرومان و وفاداری به ولی‌نعمتان انقلاب و بیزاری از اشراف، روشن و تفسیر ناپذیر است و خاتمی در این زمینه نیز مسیری جز همراهی و حمایت از معارضان با خط امام(ره)نپیموده است؛ چنان که برخی همراهان اصلی وی در دولتش بعدها به گزافه گفتند دوره آیت‌الله خمینی تمام شده و از ابتدا هم به رهبری او باور نداشته اما جرئت ابراز آن را نداشته‌اند.

    سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است».

    سید حسن خمینی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار جماران اظهار کرد: حضور کم نظیر بلکه بی‌نظیر مردم در مراسم راهپیمایی امسال، خیلی معنادار است. باید در مقابل عظمت و نجابت مردم ایران سر تعظیم فرود آورد. مردم جمهوری اسلامی را مثل یک گوهر ناب در میان نسل‌های خود حفظ کرده‌اند و نشان داده‌اند که گله‌های خود را به این میراث امام و شهیدان سرایت نمی‌دهند. جا دارد که این حضور با شکوه را به مردم عزیز و رهبر انقلاب تبریک بگویم.

    در همین حال سایت جماران هم در گزارشی از «مشاهدات خبرنگاران و مخاطبان جماران از راهپیمایی ۲۲ بهمن» تیتر زد: اعجاب‌آور و معنادار.

    جماران نوشت: با توجه به اتفاقات ماههای اخیر در کشور، کیفیت برگزاری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بود. بنا به روایت یکی از خبرنگاران جماران که به مدت دو ساعت و نیم در راهپیمایی حضور داشت، میزان شرکت مردم «اعجاب‌آور» بود و جالب اینکه، جمعیت حتی پس از اذان ظهر همچنین به سمت محل راهپیمایی می‌آمد.

    دیگر خبرنگار جماران روایت کرد: «راهپیمایی امروز متفاوت بود. من در ایستگاه خواجه عبدالله انصاری سوار مترو شدم.مترو نسبتا خلوت بود؛ پیش خودم گفتم احتمالا راهپیمایی خلوت است. حدود ساعت ۱۱:۱۵ به ایستگاه تئاتر شهر رسیدم؛ ایستگاه شلوغ بود. تراکم به‌اندازه‌ای بود که بالارفتن از پله‌ها به صرفه‌تر از پله برقی بود. وقتی وارد چهار راه ولی‌عصر(عج) شدم جمعیت موج می‌زد.. تیپ‌های مختلف از زن و مرد و کودک و کهنسال حضور داشتند. رفت و برگشت از چهارراه ولی‌عصر(عج) تا دانشگاه تهران حدود یک ساعت و نیم به طول کشید… جمعیت بسیار متراکمی از بالای پل کالج به سمت چهارراه ولی‌عصر در حرکت بود که شکل زیبایی به مسیر داده بود. گویا همه علیه یک دشمن مشترک صف بسته بودند».

    خبرآنلاین دیگر خبرگزاری وابسته به طیف اصلاح‌طلبان هم در گزارشی نوشت: «حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن: نمایش وحدت ملی در خیابان/ توهم اختلافات خانوادگی به پایان رسید. راهپیمایی پرشور پیروزی انقلاب اسلامی در تمام شهرهای ایران در شرایطی برگزار شد که از روزها قبل موج تبلیغی بزرگی علیه انقلاب توسط رسانه‌های بیگانه شکل گرفته بود. گزارش‌ها حاکی از حضور گسترده مردم در این رویداد دارد. راهپیمایی۲۲ بهمن امسال در حالی برگزار شد که حضور پرشور مردم در شهرهای مختلف، مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت. از ماه‌ها قبل رسانه‌های ماهواره‌ای به دنبال تضعیف حضور مردم در خیابان برای حمایت از جمهوری اسلامی بودند. مراسم چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز در سراسر کشور برگزار شد که در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا حضور مردم همیشه در صحنه ایران در این راهپیمایی در اشکال خودرویی و موتوری برپا شده بود. از ویژگی‌های دیگر راهپیمایی هر ساله ۲۲ بهمن، حضور اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون در جای جای این کشور است که نمایش وحدت امت اسلامی است. مردم حاضر در این مراسم بر اتحاد خود و مقابله با دشمنان اسلام و ایران تاکید کرده و صحنه‌هایی از همدلی را با شکوه هرچه تمام‌تر به نمایش گذاشتند».

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86303

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *