×

حمیدرضا ترقی عضوحزب موتلفه و فعال سیاسی: در دولت رئیسی یک تحول بزرگ در ارتباط با جهان ایجاد شد/ بزرگترین نقطه قوت دولت، مردمی بودن است

  • کد نوشته: 90991
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۲
  • 102 بازدید
  • ۰
  • یک عضو حزب موتلفه به اصلاحات نیوز می‌گوید: بزرگترین نقطه قوت دولت، مردمی بودن و در میان مردم بودن و شناخت مسائل و همچنین پیدا کردن راه حل برای آنها است. خواسته مردم این بوده مسئولان در میان مردم و صدای آنها باشند و خودشان را از جنس مردم بداند. به گزارش گیل و دیلم […]

    حمیدرضا ترقی عضوحزب موتلفه و فعال سیاسی: در دولت رئیسی یک تحول بزرگ در ارتباط با جهان ایجاد شد/ بزرگترین نقطه قوت دولت، مردمی بودن است
  • یک عضو حزب موتلفه به اصلاحات نیوز می‌گوید: بزرگترین نقطه قوت دولت، مردمی بودن و در میان مردم بودن و شناخت مسائل و همچنین پیدا کردن راه حل برای آنها است. خواسته مردم این بوده مسئولان در میان مردم و صدای آنها باشند و خودشان را از جنس مردم بداند.

    به گزارش گیل و دیلم ، حمیدرضا ترقی عضوحزب موتلفه و فعال سیاسی با اشاره به عملکرد دولت رئیسی به اصلاحات نیوز می‌گوید: دولت رئیسی در شرایطی مسئولیت را برعهده گرفت که ما بیش ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار بشکه در روز فروش نفت نداشتیم و بدهی ۴۵ هزار همتی را دولت قبل باقی گذاشته بود به اضافه تورم ۵۰ درصدی و شرایط را برای دولت رئیسی سخت کرد. با این حال دولت شرایط را به دست گرفت و در قدم اول برای قشر محروم و ضعیف جامعه مستمری خانواده های محروم را ۵۰ درصد افزایش داد.

    وی ادامه داد: دولت با اجرای سیاست رونق کسب و کار، بسیاری از موانع تولید را از سر راه برداشت، به شکلی که در این دو سال بنگاه های مشکل دار ۱۴ درصد کاهش پیدا کردند. با توجه به جنگ اوکراین و پیش بینی مشکلات جدی درخصوص غلات، دولت توانست خرید غلات را افزایش دهد و رشد خوبی در این حوزه داشتیم. دولت با سیستم جدیدی که برای مصرف آرد و گندم ایجاد کرد، روزانه چند صد تن آرد صرفه جویی شد و این هم گام بسیار بزرگی بود.

    ترقی می‌گوید: فراهم کردن ورود گردشگران خارجی به کشور موجب شد علیرغم اینکه ما شرایط کرونا را پشت سر گذاشتیم، جمعیت گردشگر در کشور حدود ۶ میلیون نفر افزایش پیدا کند. در حوزه درمان نیز گام های موثری برداشته است.از سوی دیگر با توجه به شعار دولت که دولت مردمی است، حضور مسئولان در میان مردم باعث شد تا بسیاری از مشکلات استان ها اعم از پروژه های نیمه تمام و نیازهای جدیدی که در استان ها خصوصا استان هایی که شرایط بحرانی آب داشتند، توانست از نزدیک مشکلات را رفع کند و بحران آب در استان های غربی که در اثر زلزله و فرسودگی سیستم آب دچار مشکل شده بودند، همه اینها با سرعت حل شد و آب رسانی به همه نقاط محروم خوزستان که آب نداشتند، رسید. همچنین انتقال آب از خلیج فارس به سمت کویر ایران هم در حال انجام است.

    عضو حزب موتلفه با بیان اینکه موضوع تنش زدایی در ارتباط با همسایگان از دیگر اقدامات مثبت رئیسی بود، گفت:همین موضوع زمینه رشد تجارت خارجی را به گونه ای فراهم کرد که ما الان می‌توانیم بگوییم تحریم ها در حال خنثی شدن است و رشد ۴۰ درصدی تجارت خارجی حاکی از بهبود روابط ما با کشورهای همسایه و رفع تنش های گذشته است و یک تحول بزرگ در ارتباطات خارجی و باز شدن فضای روابط خارجی با کشورهای دنیا را می‌توانیم مشاهده کنیم که همه اینها دستاوردهای دولت همراه با حرکت میدانی است.

    این فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: بزرگترین نقطه قوت دولت، مردمی بودن و در میان مردم بودن و شناخت مسائل و همچنین پیدا کردن راه حل برای آنها است. خواسته مردم این بوده مسئولان در میان مردم و صدای آنها باشند و خودشان را از جنس مردم بداند.

    ترقی می‌گوید: از دید نیروهای انقلاب، نقطه ضعف دولت این است که نیروهایی که در پدید آمدن شرایط نامساعد نقش داشتند را هنوز کنار نگذاشته است و همچنان کارشکنی می‌کنند و مانع از موفقیت دولت می‌شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *