×

حکم جالب یک قاضی در رشت برای دختر نقاشی که کشف حجاب کرده بود

  • کد نوشته: 39601
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۵
  • 70 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم، اواخر سال گذشته، یک حکم قضایی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در رسانه‌ها بازتاب گسترده و مثبتی داشت و کماکان نیز مورد تمجید قرار دارد و آن حکم، پلمپ عوارضی قزوین- زنجان و ممنوعیت اخذ عوارض از مردم به جهت رشد ۲۴ درصدی تلفات جاده‌ای در محور قزوین- […]

    حکم جالب یک قاضی در رشت برای دختر نقاشی که کشف حجاب کرده بود
  • به گزارش گیل و دیلم، اواخر سال گذشته، یک حکم قضایی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در رسانه‌ها بازتاب گسترده و مثبتی داشت و کماکان نیز مورد تمجید قرار دارد و آن حکم، پلمپ عوارضی قزوین- زنجان و ممنوعیت اخذ عوارض از مردم به جهت رشد ۲۴ درصدی تلفات جاده‌ای در محور قزوین- زنجان بوده که طبق نظر کارشناسی حدود ۹۰ درصد عامل این تلفات متوجه مشکلات زیرساختی جاده و عدم توجه به مرمت و بهسازی مسیر از سوی شرکت متولی این آزادراه بوده است.

    حال اما این بار در رشت اتفاقی جالب رخ‌داده است. ماجرا ازاین‌قرار بود که یک دختر نقاش و هنرمند دچار غفلت و اشتباه شده و تحت تبلیغات سوء رسانه‌های خارجی و ضد ایرانی، حجاب را به نحوی زیر سؤال می‌برد که منجر به دستگیری و تشکیل پرونده در دادسرا و دادگاه می‌شود.

    ولی شیرینی موضوع اینجاست که قاضی دادگاه با وجود اینکه می‌توانسته او را به زندان محکوم کند با نگاه ارشادی و مشورتی با دختر هنرمند، درنهایت دستور می‌دهد دختر هنرمند با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شهرداری رشت، بر روی دیوار شهرداری واقع در خیابان سعدی رشت، یک نقاشی زیبا پیرامون حجاب ترسیم کند؛ که مقدمات این عمل انجام‌شده و در دست اقدام می‌باشد.

    ضمن تقدیر از این نوع نگاه و قضاوت زیبا و خداپسندانه دادگاه محترم رشت، امیدواریم بعضی فکرهای بسته و خودبین، مانعی برای این نوع اقدامات مردم‌پسند و الهی ایجاد نکنند. ضمناً متعاقباً خبر و تصاویر این نقاشی را به نظر شهروندان عزیز خواهیم رساند

    منبع:رشت۲۰

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39601

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *