×

خبر مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره اعلام صلاحیت کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 96867
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۴
  • 178 بازدید
  • ۰
  • هادی طحان نظیف گفت: مهلت بررسی هیات های نظارت استان و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات امروز به پایان می‌رسد....
    خبر مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره اعلام صلاحیت کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۲
  • به گزارش گیل و دیلم ، سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به قانون جدید انتخابات و راهبردهای چهارگانه رهبر انقلاب شورای نگهبان تلاش زیادی کرده تا وظایف خود را در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی انجام دهد.

    هادی طحان نظیف افزود: مهلت بررسی هیات های نظارت استان و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات امروز به پایان می‌رسد نتایج امروز به وزارت کشور ارسال میشود.

    وی ادامه داد: با توجه به قانون جدید انتخابات و راهبردهای چهارگانه رهبر انقلاب شورای نگهبان تلاش زیادی نموده تا وظایف خود را در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی انجام دهد.

    پیگیری ها نشان می‌دهد هیات های نظارت استانی مانند دوره های گذشته با بررسی دقیق پرونده نامزدهای انتخابات و برگزاری جلسات متعدد و فشرده بررسی های لازم را صورت داده است.

    همچنین بر اساس شنیده ها اکثریت چهره های مشهور که پیش از این صلاحیتشان مورد تایید قرار نگرفته بود، در این مرحله تایید صلاحیت شدند

    گزارش ها نشان می‌دهد، در حال حاضر بسیاری از افراد که در هیات های اجرایی مورد تایید قرار نگرفته بودند، مورد تایید هیات نظارت قرار گرفتند. البته هیات های نظارت استانی در روند بررسی صلاحیت ها افرادی را که به هر دلیل حائز شرایط نبودند، مورد تایید قرار ندادند

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96867

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *