×

خرداد سخت در انتظار علوی | طرح سوال دوباره از شهردار رشت در راه است؟ سکوت حامیان، راه مخالفان را هموار خواهد کرد

  • کد نوشته: 77511
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۸
  • 164 بازدید
  • ۰
  • جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت با انتقادات شدید اعضای شورا از شهردار رشت همراه بود تا به نظر برسد خرداد سخت در انتظار علوی ، شهردار رشت، است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از حرف تازه، جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت با انتقادات شدید اعضای شورا از شهردار رشت […]

    خرداد سخت در انتظار علوی | طرح سوال دوباره از شهردار رشت در راه است؟ سکوت حامیان، راه مخالفان را هموار خواهد کرد
  • جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت با انتقادات شدید اعضای شورا از شهردار رشت همراه بود تا به نظر برسد خرداد سخت در انتظار علوی ، شهردار رشت، است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از حرف تازه، جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت با انتقادات شدید اعضای شورا از شهردار رشت همراه بود تا به نظر برسد خرداد سخت در انتظار علوی ، شهردار رشت، است.

    علاوه بر واثق کارگرنیا که به عنوان رئیس شورا انتقادات جدی به عملکرد شهردار داشت، مسعود عباس نژاد، رضا نوری هریس و علیرضا تاج شهرستانی نیز به شدت به انتقاد از سید امیرحسین علوی پرداختند.

    شاید تا اینجا این موضوع چندان تازگی نداشته باشد و همگان بدانند که علوی با رای میلیمتری در مسئولیت شهرداری رشت باقی مانده است و طبیعی است که مخالفانش مواضعی تند علیه او اتخاذ نمایند. حتی اگر شمس شفیعی و حسن کریمی کرنق و هادی رمضانی نیز به انتقاد می پرداختند عجیب نبود اما آنجا کار برای او سخت می شود که بدانیم این بار حامیانش نیز سکوت در پیش گرفته اند و به نظر نمی رسد دیگر مثل قبل به حمایت از او بپردازند.

    رضا عاشری که در جلسه دیروز غایب بود و رضویان و عزیزی نیز چندان تمایلی به ورود به این مسائل نشان ندادند. نادر حسینی نیز که با رای سفید خود عامل بقای علوی شده بود در برابر سیل انتقادات مخالفین علوی سکوت کرد. مساله سراوان و نارضایتی های اینچنینی را نیز اضافه کنید تا بدانید چقدر اوضاع وخیم تر از آن چیزی است که تصور می شود.

    با این اوصاف باید گفت از آنجا که عزم مخالفین شهردار برای طرح سوال دوباره جزم شده است خرداد، ماهی سختی برای شهردار رشت خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77511

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *