×

اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:
خیلی اشتباه است افراد در انتخابات شرکت نکنند و رای ندهند

  • کد نوشته: 97458
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۹
  • 68 بازدید
  • ۰
  • دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این کار بسیار اشتباه است که افراد رأی ندهد و دیگران بروند و رأی بدهند، بنابراین شهروندان باید در صحنه انتخابات مشارکت کنند و به نامزدهایی که در صحنه حضور دارند رأی بدهد....
    خیلی اشتباه است افراد در انتخابات شرکت نکنند و رای ندهند
  • به گزارش گیل و دیلم ، اسدالله بادامچیان، رئیس ستاد انتخابات خبرگان در جامعه مدرسین درباره اینکه فهرست جامعه مدرسین برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان چه زمانی نهایی می شود؟ گفت: زمانی که نتایج بررسی ها و امتحان داوطلبان اعلام شود، این فهرست نهایی می‌شود.

    وی درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه با این اوصاف احتمال می‌رود اویل بهمن فهرست نهایی شود؟، افزود: احتمالا همان موقع ـ اوایل بهمن‌ماه ـ خواهد بود.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درخصوص اینکه آیا نیروهای اصولگرا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وحدت می‌کنند؟ گفت: البته برای وحدت یک روز هم کافی است اما اینکه وحدت حاصل می‌شود یا نه، بستگی به مشخص شدن اوضاع نامزدها و فهرست هر گروه دارد و آن زمان مشخص می‌شود که آیا آنها با یکدیگر وحدت خواهند کرد یا خیر.

    بادامچیان درباره اینکه آیا به وحدت و رسیدن به فهرست واحد از سوی نیروهای انقلاب خوش‌بین هستید یا نه؟ تصریح کرد: به وحدت اصولگرایان خوشبین هستیم.

    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این کار بسیار اشتباه است که افراد رأی ندهد و دیگران بروند و رأی بدهند، بنابراین شهروندان باید در صحنه انتخابات مشارکت کنند و به نامزدهایی که در صحنه حضور دارند رأی بدهد.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97458

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *