×

دادستان تهران بزرگ: شهرداری ها باید برای نصب دوربین های شهری اقدام کنند

  • کد نوشته: 27258
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۴
  • 156 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، جعفری دولت‌آبادی با ذکر مثالی در باب ضرورت اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: این که سارقی ظرف سی ثانیه درب خودروی پراید را باز کرده و آن را به سرقت می برد، نشان از پایین بودن ایمنی خودروها و ضرورت اقدامات پیشگیرانه از سوی شرکت‌های خودروسازی دارد. هم […]

    دادستان تهران بزرگ: شهرداری ها باید برای نصب دوربین های شهری اقدام کنند
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، جعفری دولت‌آبادی با ذکر مثالی در باب ضرورت اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: این که سارقی ظرف سی ثانیه درب خودروی پراید را باز کرده و آن را به سرقت می برد، نشان از پایین بودن ایمنی خودروها و ضرورت اقدامات پیشگیرانه از سوی شرکت‌های خودروسازی دارد. هم چنین شهرداری‌ها باید برای نصب دوربین‌های شهری هزینه نمایند و متاسفانه در پرونده‌های قضایی که یکی از مستندات جرم، فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های شهری است، غالباً یا دوربینی در محل ارتکاب جرم موجود نبوده و یا دوربین نصب شده خراب بوده و یا فیلم ضبط شده از کیفیت مناسب برخوردار نمی باشد.
    وی نصب دوربین‌های با کیفیت بالا در دیگر اماکن از جمله بانک‌ها، طلافروشی‌ها و صرافی‌ها را نیز اقدامات پیشگیرانه ای دانست که اگر چه هزینه بر است، اما آثار مثبت آن ایجاب می نماید بانک‌ها، موسسات مالی و اماکن مشابه به نصب دوربین‌ها اقدام نمایند.
    ضرورت سیاست گذاری‌ در مقابله با جرم سرقت
    دادستان تهران نکته دومی که در مقابله با جرم سرقت باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد را «سیاست گذاری‌ها» خواند و با اعلام این که وزارت کشور در سیاست‌های اعلامی به پلیس و استانداری ها باید به آن توجه نماید، افزود: این وزارت­خانه دستورالعمل‌های زیادی را صادر و ابلاغ نموده که استخراج نکات مربوط به جرم سرقت و تجمیع آن‌ها، می تواند مفید واقع شود.
    دادستان تهران از تعیین یکی از معاونین خود به عنوان مسوول استخراج و تدوین دستورالعملی مکتوب در خصوص مقابله با سرقت خبر داد./رکنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27258

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *