×

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ؛
در انتخابات شرکت کنید تا دشمن بدبخت شود

  • کد نوشته: 97772
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۶
  • 39 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه مشهد گفت: دشمن ناامیدانه تلاش دارد تا در جریان انتخابات پیش رو (۱۱ اسفند ماه)، مردم را از حمایت و پشتیبانی نظام کنار بکشد، اما آنان این توطئه را با اتکا به الگوی مقاومت و مبارزه خنثی خواهند کرد....
    در انتخابات شرکت کنید تا دشمن بدبخت شود
  • به گزارش گیل و دیلم ، سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در ایران مردم زمینه‌ساز پیاده‌سازی اسلام در جامعه هستند و تا به امروز نیز همه فتنه‌های دشمن طی ۴۵ سال گذشته توسط ملت شکست خورده است.

    وی بیان کرد: مردم پایه انقلاب اسلامی و علت عظمت آن هستند و امروز نیز هر چه مردم بخواهند ‌و مطالبه کنند، دستگاه های حکمرانی آن را دنبال می کنند.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات جامعه چه آنجا که مساله حجاب و عفاف باشد و چه آنجا که موضوع رفع مشکلات معیشتی در میان باشد با حضور و مطالبه مردم توسط مسوولان رفع می شود.

    وی تاکید کرد: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن ما را تهدید و تحریم کرد اما ملت ایران در کنار مبارزه، مقاومت کرد و اکنون به الگوی کشورهای منطقه تبدیل شده است.

    آیت الله علم الهدی در بخشی از سخنانش با اشاره به قرارداد ننگین صلح بین مصرف و اسرائیل افزود: این پیمان بیش از چهار دهه قبل و مصادف با ششم بهمن ماه بسته شد تا بواسطه آن، آمریکا مشکلات اقتصادی مصر را برطرف کند.

    به گفته وی، اما با این پینان نه تنها مشکلات مصر برطرف نشد بلکه بر مشکلاتش افزودند و مصر که قبلا کشور قدرتمندی درمیان کشورهای عربی بود به کشوری سازشکار و بدبخت و دارای مشکلات اقتصادی میان ملت های اسلامی تبدیل شد.
    وی قیام امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) را شیوه زندگی عزتمندانه و الگو برای ملت ایران دانست و گفت: مردم مسلمان ایران در ۱۵ خرداد ۴۲ همان شیوه را برای زندگی و مبارزه پذیرفتند و عزت را برگزیدند.
    امام جمعه مشهد بیان داشت: آنچه در غزه در حال وقوع است، همان تاثیرپذیری مردم فلسطین از الگوی حضرت زینب(س) یعنی مقاومت همراه و آمیخته با مبارزه است، آنها در کنار مقاومت در برابر حملات وحشیانه صهیونیستها، تانکهای مرکاوا (تانک اصلی) را هدف گرفته و مبارزه را ادامه می دهند.

    وی افزود: همه جهانیان امروز به تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه پی برده اند و قهرمانی های یمن و اقدامات امروز حزب الله در لبنان را مولود انقلاب اسلامی ایران می دانند

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97772

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *