×

در دو ماه نخست امسال محقق شد؛ صرفه جویی ۴۸ میلیون لیتر بنزین در گیلان

  • کد نوشته: 46512
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۲
  • 66 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های منطقه ای گیلان گفت: در دو ماهه ابتدای امسال با جایگزینی CNG به عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین و استقبال مردم صرفه جوئی ۴۸ میلیون لیتری بنزین در گیلان محقق شد. به گزارش گیل و دیلم ،علی اصغر عباسی گفت: در دو ماهه فروردین و اردیبهشت امسال مجموعاً ۲۸۸ میلیون و ۹۶۷ هزار […]

    در دو ماه نخست امسال محقق شد؛ صرفه جویی ۴۸ میلیون لیتر بنزین در گیلان
  • مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های منطقه ای گیلان گفت: در دو ماهه ابتدای امسال با جایگزینی CNG به عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین و استقبال مردم صرفه جوئی ۴۸ میلیون لیتری بنزین در گیلان محقق شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،علی اصغر عباسی گفت: در دو ماهه فروردین و اردیبهشت امسال مجموعاً ۲۸۸ میلیون و ۹۶۷ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی اعم از ( بنزین، نفت سفید و نفتگازغیرنیروگاهی ) در استان گیلان به مصرف رسیده است که این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل یک درصد کاهش را نشان می دهد.

    وی افزود: در دو ماهه ابتدای امسال با جایگزینی CNG  به عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین و استقبال مردم صرفه جوئی  ۴۸ میلیون لیتری بنزین در گیلان محقق شد.

    وی افزود: همچنین متوسط مصرف روزانه CNG در این مدت ۸۰۰ هزار متر مکعب بوده که از طریق ۱۰۰ باب جایگاه CNG فعال ( ۳۵ باب دومنظوره و ۶۵ باب تک منظوره) در سطح استان توزیع شد.

    عباسی ادامه داد: از سیاست های کلان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ؛ جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین برای صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده های زیست محیطی است که این مهم در گیلان نیز در حال تحقق و توسعه است.

    گفتنی است در حال حاضر ۲۴۶۱ باب جایگاه CNG در سطح کشور فعال است و گیلان با دارا بودن ۱۰۰ باب جایگاه در رتبه ششم از نظر تعداد قرار دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46512

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *