×

در نشست کار گروه ساماندهی گلزارهای شهدای بندرکیاشهر مطرح شد: گلزارهای شهدای مرکز شهر و کوی امام (ره) توسط شهرداری بندرکیاشهر و بنیاد شهید مرمت و بازسازی می‌شوند

  • کد نوشته: 87977
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۹
  • 121 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | نشست کار گروه ساماندهی گلزارهای شهدای بندر کیاشهر با حضور «مرتضی عاطفی» شهردار، امام جمعه و بخشدار این شهر بندری و همچنین معاون مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستانه اشرفیه در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید و در این جلسه مقرر شد […]

    در نشست کار گروه ساماندهی گلزارهای شهدای بندرکیاشهر مطرح شد:  گلزارهای شهدای مرکز شهر و کوی امام (ره) توسط شهرداری بندرکیاشهر و بنیاد شهید مرمت و بازسازی می‌شوند
  • گیل و دیلم | نشست کار گروه ساماندهی گلزارهای شهدای بندر کیاشهر با حضور «مرتضی عاطفی» شهردار، امام جمعه و بخشدار این شهر بندری و همچنین معاون مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستانه اشرفیه در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید و در این جلسه مقرر شد گلزارهای شهدای مرکز شهر و کوی امام (ره) توسط شهرداری بندر کیاشهر و بنیاد شهید امور ایثارگران مرمت و بازسازی شوند.

    همچنین حجت الاسلام والمسلمین امیدی، امام جمعه بندر کیاشهر ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری این شهر ساحلی به‌جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات ماندگاری چون نصب یادمان شهدای محلات، در این نشست  به ضرورت تکمیل طرح بازسازی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم و چون این دین به گردن ما است الآن باید به صحنه بیاییم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. بنده با توجه به شناختی از شهردار بندرکیاشهر دارم این امر بزودی محقق خواهد شد.

    «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر نیز با اشاره به اینکه زنده‌ نگه‌داشتن یاد و نام شهدا به عنوان یک فرهنگ متعالی حائز اهمیت فراوان است، افزود: شهرداری آمادگی مرمت و بازسازی گلزار‌های شهدای مرکز شهر و کوی امام (ره) را دارد.

    عاطفی در ارتباط با اجراء این طرح توضیح داد: با بررسی کارشناسانه، مجری طرحی خواهیم بود تا ماندگاری و زیبایی بصری را بطور توام داشته باشد.

    وی تصریح کرد: باید به این نکته هم توجه داشت؛ اگر مدت زمان بازسازی گلزار شهدا به واسطه نبود اعتبار، طولانی شود موجب نارضایتی شهروندان خواهد شد.

    معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این نشست به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: گلزار شهدای بندرکیاشهر یک بار بازسازی و تحویل داده شده بود؛ البته قبول داریم مرمت آن به صورت ناقص توسط پیمانکار اجرا شده بود.

    وی افزود: با توجه شرایط اقلیمی گیلان، ابنیه آسیب‌پذیر تر نسبت به سایر استان‌ها می‌باشند و بطور کلی گلزارهای شهدای گیلان وضعیت چندان مناسبی ندارد.

    شمسی‌پور در تشریح بازسازی گفت: طراحی سازه انجام شده و مباحث مالی در کمیته برنامه‌ریزی مطرح شده و از سرفصل استانی تخصیص اعتبار داشته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87977

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *