×

در واکنش به برخی ادعاها؛ اطلاعیه جبهه پایداری درباره رضا ثقتی: این فرد هیچ گونه ارتباطی با تشکیلات نداشته است

  • کد نوشته: 90960
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۱
  • 102 بازدید
  • ۰
  • روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رضا ثقتی هیچ گونه ارتباطی در هیچ سطحی با تشکیلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی نداشته است. به گزارش گیل و دیلم ، روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان که […]

    در واکنش به برخی ادعاها؛ اطلاعیه جبهه پایداری درباره رضا ثقتی: این فرد هیچ گونه ارتباطی با تشکیلات نداشته است
  • روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رضا ثقتی هیچ گونه ارتباطی در هیچ سطحی با تشکیلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی نداشته است.

    به گزارش گیل و دیلم ، روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان که در روزهای اخیر برکنار شده عضو این گروه نبوده است.

     متن اطلاعیه‌ی این جریان سیاسی اصولگرا در پی می‌آید:

    بسمه تعالی
    به دنبال بداخلاقی های صورت گرفته از سوی تعدادی از عناصر سیاسی ورشکسته از جمله یک روحانی اصلاح طلب و ادعای عضویت مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد گیلان در جبهه پایداری، بدین وسیله اعلام می گردد این فرد هیچ گونه ارتباطی در هیچ سطحی با تشکیلات جبهه پایداری انقلاب اسلامی نداشته است.
    رویه عده ای از ورشکستگان سیاسی همواره عدول از اخلاق بوده، هدف برای آنها هر وسیله ای را توجیه می کند و در هر فرصت ایجاد شده، از رفتارهای غیراخلاقی و بهره گیری از دروغ و تهمت نسبت به رقبای خود استفاده می کنند.
    ان شاءالله خداوند متعال همه ما را هدایت نماید.

    روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90960

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *