×

دستگیری ۳۷ سارق و مالخر در گیلان

  • کد نوشته: 86560
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۱
  • 66 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳۷ سارق و مالخر در چهارمین روز از اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت در این استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل […]

    دستگیری ۳۷ سارق و مالخر در گیلان
  • رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳۷ سارق و مالخر در چهارمین روز از اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت در این استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرائم برشمرد و گفت: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت تلاش می‌کند.

    او افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

    به گفته رئیس پلیس آگاهی گیلان، در چهارمین روز از اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۳۴ سارق و ۳ مالخر در سطح استان دستگیر شدند.

    سرهنگ حدادی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۶ فقره سرقت مهم و ۲۵ فقره سرقت خرد اعتراف کردند.

    او تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86560

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *