×

دلخوش : تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرد

  • کد نوشته: 4444
  • ۱۳۹۵-۰۵-۰۶
  • 154 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به ضعف تیم اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده و آقای روحانی چوب این تیم را می‌خورد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سیدکاظم دلخوش عصر امروز در همایش ملی «تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی» در تالار […]

    دلخوش : تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرد
  • نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به ضعف تیم اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده و آقای روحانی چوب این تیم را می‌خورد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سیدکاظم دلخوش عصر امروز در همایش ملی «تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی» در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به وجود منابع بسیار در کشور اظهار کرد: حاکمیت باید طوری از منابع کشور استفاده کند تا مردم از آن بهره ببرند.

    وی به وجود ۸ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی غیر فعال و نیمه فعال در کشور اشاره کرد و افزود: اگر واحدهای مذکور راه‌اندازی شوند مشکل سه میلیون نفر بیکار در جامعه برطرف می‌شود اما از منابع کشور به‌درستی استفاده نشده است.

    نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ضعف دارد، تصریح کرد: آقای روحانی چوب تیم اقتصادی خود را می‌خورد.

    دلخوش، عملکرد وزرای امور خارجه و راه و شهرسازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده و تورم که برطرف نشده، رکود نیز به آن اضافه شده است.

    وی با تأکید براینکه اقتصاد مقاومتی باید توسط بخش خصوصی عملیاتی شود، بیان کرد: بخش خصوصی باید قوانین را احصا کرده و در مجلس آن را اصلاح کند.

    نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به وجود هیأت تطبیق در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: در هیأت مذکور می‌توان علیه هر کدام از بخش‌های اجرایی کشور حکم صادر کرد.

    دلخوش با اشاره به اینکه آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دولت نمی‌تواند خلاف و ناقض قانون باشد، اظهار کرد: آمادگی ارائه مشاوره رایگان به اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون را دارم.

    وی، اصل ۴۴ قانون اساسی را سبب احیای بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: تنها با حرف زدن مشکلات برطرف نمی‌شود و بخش خصوصی باید از اختیارهای خود استفاده کند.

    نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: درد تولید باید در هر شرایطی به نمایندگان مجلس انتقال داده شود تا بتوانند آن موضوع را پیگیری و برطرف کنند.

     

     

     

     

     

     

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4444

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *