×

دلخوش: پیشگیری از ورود کالای قاچاق به کشور بهتر از درمان است/ضرورت برخورد با قاچاق سازماندهی شده

  • کد نوشته: 5911
  • ۱۳۹۵-۰۶-۳۱
  • 98 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سیدکاظم دلخوش با تاکید برضرورت برخورد قاطعانه با قاچاق کالا،گفت:مجلس هشتم درخصوص مقابله با قاچاق مصوبات خوبی داشته،اجرای صحیح این قوانین می تواند تولید ملی را در سایه برخورد با قاچاق حمایت کند. *وجود کالای قاچاق در بازار ذائقه مردم برای استفاده از کالای ایرانی را تغییرمی دهد […]

    دلخوش: پیشگیری از ورود کالای قاچاق به کشور بهتر از درمان است/ضرورت برخورد با قاچاق سازماندهی شده
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سیدکاظم دلخوش با تاکید برضرورت برخورد قاطعانه با قاچاق کالا،گفت:مجلس هشتم درخصوص مقابله با قاچاق مصوبات خوبی داشته،اجرای صحیح این قوانین می تواند تولید ملی را در سایه برخورد با قاچاق حمایت کند.

    *وجود کالای قاچاق در بازار ذائقه مردم برای استفاده از کالای ایرانی را تغییرمی دهد

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه پیشگیری از ورود کالای قاچاق به کشور بهترین راهکار برای جلوگیری از هدر رفت منابع است،افزود:درحال حاضر بسیاری از کالاهای قاچاق در نتیجه اهمال نظارت دستگاه های نظارتی از مبادی رسمی وارد کشور می شود.

    وی با بیان اینکه پیشگیری نکردن در امرقاچاق هزینه های کشور را دو چندان خواهد کرد،تصریح کرد:قاچاق کالا و ضعف نظارت ها در این امر تحقق اقتصاد مقاومتی را به تاخیر می اندازد.

    دلخوش با تاکید براینکه وجود کالای قاچاق در بازار ذائقه مردم برای استفاده از کالای ایرانی را تغییر خواهد داد،گفت: باید با اتخاذ تدابیری ویژه جلوی واردات کالای قاچاق به بازار را بگیریم تا کالای داخلی به فروش رسیده و در نهایت کیفیت عرضه به بازارهای بین المللی را پیدا کند.

    *برخورد با عاملان اصلی قاچاق راهکار هدفمندی برای اقتصاد پایدار است

    دلخوش،پیشنهاد داد:دولت می تواند با مدیریت و برنامه صحیح کالاهای قاچاق را در اختیار دستگاه های حمایتی و امدادی از جمله کمیته امداد و بهزیستی و اقشار بی بضاعت قرار دهد.

    وی ادامه داد:صدا و سیما و مطبوعات باید در راستای رشد تولیدات ملی فعالیت کرده و با تبلیغ محصولات ایرانی جلوی تغییر ذائقه مردم را بگیرند.

    دلخوش با بیان اینکه برخورد با عاملان اصلی قاچاق راهکار هدفمندی برای اقتصاد پایدار است،تصریح کرد:نباید مقابله با قاچاق به جنبه خرد آن محدود شود.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی برای داشتن اقتصادی پویا و زنده لازمه کشور ما است.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5911

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *