×

کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد؛
دمای هوای گیلان ۶ درجه افزایش می‌یابد

  • کد نوشته: 101087
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹
  • 12 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم پایداری هوا در این استان تا اواسط هفته آینده گفت: دمای هوای گیلان در این مدت سه تا ۶ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد....
    دمای هوای گیلان ۶ درجه افزایش می‌یابد
  • به گزارش گیل و دیلم ، آرش نبی‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر استقرار شرایط جوی غالبا پایدار در گیلان است و بر این اساس تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود.

    وی افزود: طبق نقشه‌های هواشناسی در این مدت وزش باد گاه جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی شدید پیش بینی شده که این وضعیت در جلگه به صورت افزایش دما خواهد بود.

    کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به پیش‌بینی پدیده مه تا اواسط هفته آینده در برخی مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان طی ساعات صبح و شب عنوان کرد: در این مدت گاهی به دلیل شکل‌گیری ناپایداری‌های همرفتی، رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

    وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با پنج درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۵ درجه بیشترین دمای هوا را در استان به خود اختصاص داد ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۵ درجه و رطوبت ۴۷ درصد است.

    کارشناس هواشناسی استان گیلان اضافه کرد: دریا نیز از امروز تا اواسط هفته آینده با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت دریانوردی مناسب است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=101087

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *