×

دمای هوا در گیلان تا اواخر هفته افزایش می یابد

  • کد نوشته: 34121
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۳
  • 85 بازدید
  • ۰
  • کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دمای هوا در استان تا اواخر هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سمانه نگاه عصر سه شنبه در گفت و گویی افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است از این […]

    دمای هوا در گیلان تا اواخر هفته افزایش می یابد
  • کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دمای هوا در استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سمانه نگاه عصر سه شنبه در گفت و گویی افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است از این رو در بعضی نقاط رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود. 
    وی اضافه کرد: از فردا (چهارشنبه) با تضعیف ناپایداری بتدریج کاهش ابر و روند افزایش نسبی دما تا پایان هفته مورد انتظار است. 
    نگاه روند افزایش دما در استان را تا اواخر هفته جاری بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس عنوان و بیان کرد: حداکثر دمای هوا به ۳۵ درجه سلسیوس می رسد که این میزان دما در گیلان برای مردادماه، معمول است. 
    وی به وضعیت جوی استان طی ۲ روز پیش رو نیز اشاره و تصریح کرد: آسمان استان برای چهارشنبه صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و روز پنجشنبه نیز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر خواهیم بود. 
    وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ، بیشینه دما با ۳۳ درجه سلسیوس مربوط به بندر آستارا و کمینه دما با ۱۷ درجه سلسیوس مربوط به دیلمان ثبت شده است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34121

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *