×

دولت کاری کند که حداقل نان خالی از سفره‌ها برداشته نشود

  • کد نوشته: 87757
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۱
  • 74 بازدید
  • ۰
  • ‎ به گزارش گیل و دیلم به نقل از جماران ، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر ابر چالش سال ۱۴۰۲ را معیشتی بدانیم امروز هم در چالش بزرگی هستیم. امیدواریم با درایت دولت در اجرای طرح‌های اقتصادی وضع از این بدتر نشود؛ ما از ابتدای مجلس یازدهم یک […]

    دولت کاری کند که حداقل نان خالی از سفره‌ها برداشته نشود

  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از جماران ، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر ابر چالش سال ۱۴۰۲ را معیشتی بدانیم امروز هم در چالش بزرگی هستیم. امیدواریم با درایت دولت در اجرای طرح‌های اقتصادی وضع از این بدتر نشود؛ ما از ابتدای مجلس یازدهم یک طرح، سبد معیشتی را تصویب کردیم که در دولت قبل اجرا نشد و متأسفانه این دولت نیز تا به حال به آن بحث‌های معیشتی توجه درستی نکرده است.

    وی افزود: حال که بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، آنها می‌توانند هیچ توجهی به این طرح‌ها نداشته و تنها سفره‌ی خالی مردم را مدنظر داشته باشد. بنده به صراحت عرض می‌کنم که حداقل نان خالی از سفره‌ها برداشته نشود. خواهش می‌کنم دولت‌مردان هر لایحه‌ای را که بتواند به مردم کمک کند را اراده کنند؛ اینگونه نشود که تنش‌ها و نظریه‌های صد من یه غاز که «چون مجلس گفته ما انجام نمی دهیم!» تکرار شود. به خاطر خدا انجام دهید؛ ما می‌خواهیم مردم آسیب نبینند.

    محمودوند در خصوص ابرچالش های کشور در حوزه سیاست خارجی نیز گفت: ما یک پتانسیلی داریم که نمی‌خواهم بگویم همه‌ی دولتمردان، بلکه بخشی از آن‌ها، آن را فراموش می‌کنند که چرا ما مقتدریم، چرا جمهوری اسلامی با این همه مصیبتی که به آن وارد شده، در حوزه امنیت منطقه و جهانی هنوز هم یک پرچم اقتدار را در دست دارد که این پرچم به زمین نخورده است؟ یا سطح تحلیل آن‌ها پایین است و یا سواد این کار را ندارند و یا دلسوز نیستند که بفهمند که هر آنچه از جمهوری اسلامی است فقط و فقط «»مردم هستند و اقتدار جمهوری اسلامی و ایران عزیز ما فقط به ملت است. ۲۲ بهمن ملت آمدند. اگر نمی‌آمدند چه از جمهوری اسلامی باقی می‌ماند؟ با آن همه رسانه‌ها، گرو‌ه‌های داخلی و اپوزیسیون خارجی که حمله می‌کردند چه می‌ماند؟! حال مردم را باید دریابیم و با تمام وجود به آن‌ها احترام بگذاریم.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بنده به عنوان نماینده مجلس عرض می کنم که خاک‌ پای این مردم هستم و هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام دهیم تا آن ابر چالش امنیتی، نظامی و اقتصادی که سرویس‌های معاند برای ما در نظر گرفتند اتفاق نیفتد؛ یعنی مردم را از دست ندهیم و این فقط به دست مسئولان و دولتمردان رقم می‌خورد. البته اگر قدرت درک این موضوع رو داشته باشند!

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87757

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *