×

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به گیلان سفر می‌کند

  • کد نوشته: 33330
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۳
  • 142 بازدید
  • ۰
  • عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از چند طرح مربوط به تالاب انزلی و همچنین شرکت در شورای برنامه ریزی استان به گیلان سفر می‌کند . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت […]

    رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به گیلان سفر می‌کند
  • عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از چند طرح مربوط به تالاب انزلی و همچنین شرکت در شورای برنامه ریزی استان به گیلان سفر می‌کند .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به دعوت استاندار گیلان، برای بازدید از چند طرح مربوط به تالاب انزلی و همچنین شرکت در شورای برنامه ریزی، به استان گیلان سفر می‌کند . 

    وی افزود: در این سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز حضور داشته و بازدید از طرح های مربوط به تالاب انزلی و شرکت در شورای برنامه ریزی استان با حضور هر دو معاون رئیس جمهور انجام خواهد شد . 

    محمدپور، تصریح کرد: این سفر که به دعوت استاندار گیلان انجام می شود، روز پنج شنبه با شرکت در شورای برنامه ریزی آغاز  و روز جمعه با انجام بازدیدهای مربوطه به پایان خواهد رسید/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33330

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *