×

رئیس جدید هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان انتخاب شد

  • کد نوشته: 39287
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۷
  • 91 بازدید
  • ۰
  • رئیس جدید هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل و رأی اکثریت اعضای مجمع انتخاب شد. به گزارش گیل و دیلم، مجمع انتخابات ریاست هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان ظهر امروز با حضور پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و باقری نماینده و ناظر مجامع […]

    رئیس جدید هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان انتخاب شد
  • رئیس جدید هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل و رأی اکثریت اعضای مجمع انتخاب شد.

    به گزارش گیل و دیلم، مجمع انتخابات ریاست هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان ظهر امروز با حضور پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و باقری نماینده و ناظر مجامع انتخاباتی وزارتخانه برگزار شد.

    *عملکرد رؤسای هیئت‌های ورزشی همواره زیر نظر اداره کل است

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این نشست با تأکید بر استعدادیابی در حوزه ورزش اظهار کرد: بدن‌سازی و پرورش اندام جزو رشته‌هایی است که بیشترین آمار بیمه‌شده ورزشی را در گیلان دارد و امیدواریم رئیس جدید هیأت بتواند از توانمندی تمامی افراد نخبه و فهیم این رشته در استان استفاده کند.

    مریم بخشی با بیان اینکه عملکرد رؤسای هیئت‌های ورزشی همواره زیر نظر اداره کل است افزود: رئیس هیئت‌های ورزشی ما نباید فکر کنند که تا چهار سال با هر شرایطی مسؤول هستند و در مجمع عادی سالیانه اعضای مجمع در صورت عدم رضایت می‌توانند عملکرد تیم مدیریتی هیأت را نقد کنند.

    *اساس ورزش کردن اخلاق‌مداری و مروت است

    رئیس فدراسیون هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه اساس ورزش کردن اخلاق‌مداری و مروت است  اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان بدن‌سازی و پرورش اندام همراه با پرورش جسم می‌بایست الگوی مناسب اخلاقی برای جوانان باشند.

    دانیال خاتمی فر با اشاره به اینکه از تجربه همه پیشکسوتان برای توسعه این رشته بهره می‌بریم افزود: از همه اعضای مجمع بابت رأی اعتماد به بنده تشکر می‌کنم و در نظر داریم با کمک همه اعضا و نخبگان پرورش اندام موفقیت‌های بزرگی به دست آوریم.

    به گزارش گیل و دیلم، دانیال خاتمی فر، امیر رضی زاده، علی شادپور و مهدی رحیم‌پسند چهار کاندیدای ریاست هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان یودند که در پایان این رأی‌گیری دانیال خاتمی فر با ۹ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه برای چهار سال به‌عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

    امیر رضی‌زاده رقیب خاتمی فر در انتخابات مجمع ریاست هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان هشت رأی‌ را به دست آورد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39287

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *