×

رئیس جمهور جمعه مهمان مردم دیار میرزا است

  • کد نوشته: 74819
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۴
  • 85 بازدید
  • ۰
  • به گفته رئیس مجمع نمایندگان گیلان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه برای بررسی مشکلات گیلان به همراه اعضا هئیت دولت به گیلان سفر می‌کند. به گزارش گیل و دیلم ، مهراد گودرزوند چگینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هفته جاری رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای […]

    رئیس جمهور جمعه مهمان مردم دیار میرزا است
  • به گفته رئیس مجمع نمایندگان گیلان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه برای بررسی مشکلات گیلان به همراه اعضا هئیت دولت به گیلان سفر می‌کند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مهراد گودرزوند چگینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هفته جاری رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای بررسی مشکلات گیلان جمعه هفته به گیلان سفر کرده و معضلات مختلف استان را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد.

    وی با اشاره به حضور تعداد قابل توجه اعضای هئیت دولت در سفر به گیلان گفت: چندین تن از وزرای دولت سیزدهم به گیلان آمده و با حضور در شهرستان‌های استان موضوعات مختلف از جمله پروژه‌های ملی را مورد رصد قرار می‌دهند.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان از شناسایی مشکلات گیلان در حوزه‌های زیست محیطی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی خبر داد و افزود: در چند هفته گذشته جلسات مختلفی با معاونین رئیس جمهور برگزار و آیت‌الله رئیسی در این سفر به موضوعاتی هم‌چون زباله سراوان، حوزه آب، خط ریلی رشت- انزلی و آستارا به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

    به گفته گودرزوند چگینی مسئله پسماند، آب شرب و اشتغال در استان مطالبات مهم مردم گیلان از رئیس جمهور بوده و نمایندگان مجلس هم مشکلات حوزه انتخابیه خود را از وزرا مطالبه می‌کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74819

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *