×

رئیس دیوان عالی کشور: جمهوری اسلامی بنا ندارد با مخالفان خود بجنگد

  • کد نوشته: 86324
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۴
  • 61 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور گفت: دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و عفوهای اخیر در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند. به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی […]

    رئیس دیوان عالی کشور: جمهوری اسلامی بنا ندارد با مخالفان خود بجنگد
  • حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور گفت: دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و عفوهای اخیر در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور درباره عفوهای اخیر و پیام آن به مردم در این شرایط کشور اظهار داشت: این عفوها دشمن را خلع سلاح کرد.

    او که با ایلنا گفت‌وگو می کرد، افزود: دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و این اقدام در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

    مرتضوی مقدم با بیان اینکه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران امنیت است، گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران جان و مال مردم است و این اقدام پدرانه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای کسانی که فریب خورده بودند و در این موقعیت حساس متوجه نبودند انجام دادند و این عفو مشمول آنها شد و مورد تذکر قرار گرفتند تا متنبه شوند و دوباره این اشتباه را تکرار نکنند.

    دشمن به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بود و عفوهای اخیر در سالگرد پیروزی انقلاب بسیار خوب و مناسب بود و نشانه این است که جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد با مخالفان خود ستیز کند.

    وی درباره تدوام انقلاب اسلامی و خیال عده‌ای که جمهوری اسلامی ایران تا ٢٢ بهمن ١۴٠١ ادامه نخواهد داشت، گفت: این حرف‌ها از ابتدای انقلاب هم وجود داشت همان زمان ابتدای انقلاب می‌گفتند ۶ ماه دیگر این انقلاب از بین می‌رود. این حرف‌ها موضوع جدیدی نیست اما حضور مردم پیام بسیار خوبی برای این خیال‌ها و حرف‌ها است و هر سال هم مردم پاسخ آنها را می‌دهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86324

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *