×

رئیس مجمع نمایندگان گیلان: درمانگاه ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی در گیلان ساخته شود

  • کد نوشته: 89886
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۶
  • 59 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی از خدمات بهداشتی و درمانی محروم هستند، گفت: راه اندازی درمانگاه ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی در گیلان ضروری است. به گزارش گیل و دیلم ، محمدرضا احمدی سنگری عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل تأمین اجتماعی اظهار کرد: بکارگیری از نیروهای انقلابی در بخش‌های مدیریتی […]

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان: درمانگاه ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی در گیلان ساخته شود
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی از خدمات بهداشتی و درمانی محروم هستند، گفت: راه اندازی درمانگاه ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی در گیلان ضروری است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدرضا احمدی سنگری عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل تأمین اجتماعی اظهار کرد: بکارگیری از نیروهای انقلابی در بخش‌های مدیریتی مورد توجه تأمین اجتماعی قرار گیرد.

    وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های درمانی و سلامت محور گیلان افزود: گیلان نیازمند بیمارستان با امکاناتی همچون آنژیوگرافی است.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی از خدمات بهداشتی و درمانی محروم هستند، گفت: راه اندازی درمانگاه ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی در گیلان ضروری است.

    احمدی با اشاره به قرارگیری گیلان در تراز جمعیتی سالمندی، اضافه کرد: فراهم آوری امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی برای بازنشستگان گیلانی در اولویت قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه گیلان جای امنی برای سکونت بازنشستگان است، گفت: در این سال‌ها مهاجرت بازنشستگان سایر نقاط کشور به گیلان افزایش یافته است و رفع نیازهای این عزیزان ضرورت دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89886

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *