×

رئیس مجمع نمایندگان گیلان: ضرورت تفکیک اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان بر اساس شهرستان ها

  • کد نوشته: 77928
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
  • 68 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات در سفر رئیس جمهوری به این استان اختصاص یافته، گفت: سهمیه هر شهرستان، محل و چگونگی هزینه کرد آن باید به تفکیک مشخص شود. به گزارش گیل و دیلم ، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران […]

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان: ضرورت تفکیک اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان بر اساس شهرستان ها
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات در سفر رئیس جمهوری به این استان اختصاص یافته، گفت: سهمیه هر شهرستان، محل و چگونگی هزینه کرد آن باید به تفکیک مشخص شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در محل دبیرخانه مجمع، با اشاره به اعتبارات قابل ملاحظه اختصاص یافته به بخش‌های مختلف استان از محل سفر رئیس جمهور به استان، گفت: طبق پیگیری‌هایی انجام شده، بیشترین اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری به استان‌ها به گیلان اختصاص یافته است.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نبود گاز و آب در مناطق دورافتاده قابل قبول نیست، افزود: زیبنده نیست به دلیل هزینه بالا از خدمات دهی به مردم مناطق دوردست خودداری کنیم.

    وی با تاکید بر برجسته سازی میزان تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گیلان، بیان کرد: سهمیه هر شهرستان و میزان مصرف و چگونگی هزینه کرد این اعتبارات باید بررسی و مشخص شود.

    نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه ادارات برق و آبفا مناطق دارای بیشترین مشکل را شناسایی کنند، افزود: تقویت جریان برق در مناطقی که بیشترین نوسانات برقی را دارد در دستور کار قرار دهید.

    بودجه ۱۴۰۱ استان گیلان هنوز ابلاغ نشده است

    مدیرکل دیوان محاسبات گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ استان هنوز ابلاغ نشده است، تصریح کرد: این موضوع موجب می‌شود برای مبادله موافقت نامه دچار مشکل شویم لذا از نمایندگان استان خواستار پیگیری موضوع هستیم.

    محمدرضا کردلو مهلت استفاده از اعتبارات ۱۴۰۰ را تا آخر تیرماه اعلام کرد و ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم برای جذب اعتبارات خود تا این تاریخ اقدام کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77928

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *