×

رئیس محیط زیست شفت: مشاهده مار غول پیکر در شفت صحت ندارد

  • کد نوشته: 90270
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۷
  • 81 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت کشف یک مار غول پیکر در احمدسرگوراب این شهرستان را تکذیب کرد. به گزارش گیل و دیلم ، یاسر ریاضی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت به انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن یک مار بزرگ در منطقه احمدسرگوراب و ایجاد رعب و وحشت بین ساکنین این منطقه […]

    رئیس محیط زیست شفت: مشاهده مار غول پیکر در شفت صحت ندارد
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت کشف یک مار غول پیکر در احمدسرگوراب این شهرستان را تکذیب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، یاسر ریاضی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت به انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن یک مار بزرگ در منطقه احمدسرگوراب و ایجاد رعب و وحشت بین ساکنین این منطقه در برخی رسانه‌های محلی و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این خبر کذب است.

    او افزود: با توجه به گزارش‌های دریافتی، ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت با اعزام به محل و پس از بررسی میدانی چند روزه با توجه به شایعات و توضیحات ساکنین شهر احمدسرگوراب، پایش و بررسی میدانی کامل انجام دادند و هیچگونه موردی در محل مشاهده نکردند.

    به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت، هر ساله، از اواسط فروردین تا پایان تابستان گزارش‌هایی در خصوص رویت مار به سازمان آتش نشانی و یا حفاظت محیط زیست اعلام می‌شود که محیط بانان، در کوتاهترین زمان به محل رویت مار می‌روند و در صورت وجود مار، آن را می‌گیرند.

    ریاضی تصریح کرد: مار‌های گرفته شده یا به اداره محیط زیست تحویل داده و یا در محلی دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می‌شوند و هرگز آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

    او از شهروندان خواست در صورت رویت مار، نزدیک آن نشوند و بلافاصله در مناطق شهری با شماره تلفن ۱۲۵ آتش نشانی و در مناطق چهارگانه با شماره ۱۵۴۰ محیط زیست تماس بگیرند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90270

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *