×

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری سیاهکل: نخستین پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی سیاهکل صادر شد

  • کد نوشته: 26549
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۱
  • 111 بازدید
  • ۰
  • رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سیاهکل از صدور نخستین پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمد باقری با بیان اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان سیاهکل است، اظهار کرد: نخستین پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی در شهرستان سیاهکل صادر شد. وی افزود: […]

    رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری سیاهکل: نخستین پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی سیاهکل صادر شد
  • رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سیاهکل از صدور نخستین پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمد باقری با بیان اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان سیاهکل است، اظهار کرد: نخستین پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بومگردی در شهرستان سیاهکل صادر شد.

    وی افزود: این اقامتگاه با تغییر کاربری خانه‌ایی قدیمی با زیربنای ۱۴۰ مترمربع و زمینی به مساحت یک هکتار در روستای تاریخی میکال از توابع بخش دیلمان و پیرکوه شهرستان سیاهکل واقع‌شده است.

    رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سیاهکل بابیان اینکه مدیریت این اقامتگاه بر عهده خانم فلاح نژاد است، گفت: ظرفیت اسکان و پذیرایی واحد اقامتی روستای میکال از ۱۵ نفر است.

    باقری تصریح کرد: نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری سیاهکل آمادگی یاری سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش‌های گردشگری را دارد تا بتوان از این طریق به اشتغال جوانان این شهرستان کمک کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26549

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *