×

رئیس پارک علم و فناوری گیلان عنوان کرد: فعالیت ۹۳ شرکت دانش بنیان در گیلان/ راه اندازی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان

  • کد نوشته: 76544
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۴
  • 102 بازدید
  • ۰
  • رئیس پارک علم و فناوری گیلان، از فعالیت ۹۳ شرکت دانش بنیان نوع یک، دو و سه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری به دنبال ارتقای وضعیت موجود این شرکت ها هستیم. به گزارش گیل و دیلم ، علی باستی، با بیان اینکه در استان گیلان ۷۳ شرکت دانش بنیان نوع یک و دو […]

    رئیس پارک علم و فناوری گیلان عنوان کرد: فعالیت ۹۳ شرکت دانش بنیان در گیلان/ راه اندازی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • رئیس پارک علم و فناوری گیلان، از فعالیت ۹۳ شرکت دانش بنیان نوع یک، دو و سه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری به دنبال ارتقای وضعیت موجود این شرکت ها هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم ، علی باستی، با بیان اینکه در استان گیلان ۷۳ شرکت دانش بنیان نوع یک و دو داریم، اظهار کرد: این شرکت ها در حوزه  های مختلف صنایع، مهندسی مکانیک و کشاورزی فعالیت می کنند.

    وی از فعالیت ۲۰ شرکت خلاق دیگر علاوه بر این ۷۳ شرکت دانش بنیان در استان خبر داد و افزود: این ۲۰ شرکت از نوع دانش بنیان نوع سه هستند و در حوزه آی.تی فعالیت دارند.

    رئیس پارک علم و فناوری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، یکی از برنامه های پارک علم و فناوری در سالی که مزین به شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» است را ارتقای وضعیت موجود شرکت های دانش بنیان دانست و تصریح کرد: صندوق غیر دولتی پژوهش و فنلوری در استان افتتاح شده که کار تسهیلات، توانمندسازی و سرمایه گذاری را بر عهده دارد.

    باستی همچنین از تقویت صندوق پژوهش و فناوری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به تقویت و ارتقای شرکت های دانش بنیان استان به زودی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان را راه انداری خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: ظرفیت های استان در بخش های مختلف را کنار هم خواهیم آورد تا به اقتصاد دانش بنیان در استان و کشور کمک کنیم.

    رئیس پارک علم و فناوری گیلان، با اشاره به اقدامات پارم در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان، مذکر شد: تسهیلات بانکی، کمک به کسب و کار، زمینه سازی حضور در نمایشگاه ها و معافیت مالیاتی در اختیار شرکت ها قرار می گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76544

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *