×

رئیس پلیس‌راه گیلان: تردد در مسیر اسالم به خلخال و دیلمان تنها با زنجیر چرخ ممکن است/ محور پونل به خلخال مسدود شد

  • کد نوشته: 28134
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۶
  • 79 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس‌راه استان گیلان از انسداد مسیر پونل به خلخال در منطقه زندانه خبر داد و گفت: تردد در مسیر اسالم به خلخال و دیلمان تنها با زنجیر چرخ ممکن است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمد پور ظهر امروز با اشاره به آخرین جزئیات از وضعیت ترافیکی راه‌های استان گیلان […]

    رئیس پلیس‌راه گیلان: تردد در مسیر اسالم به خلخال و دیلمان تنها با زنجیر چرخ ممکن است/ محور پونل به خلخال مسدود شد
  • رئیس پلیس‌راه استان گیلان از انسداد مسیر پونل به خلخال در منطقه زندانه خبر داد و گفت: تردد در مسیر اسالم به خلخال و دیلمان تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمد پور ظهر امروز با اشاره به آخرین جزئیات از وضعیت ترافیکی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: ترافیک در سطح جاده‌های استان عادی است و تاکنون مشکلی خاصی از هیچ مرکز کنترل ترافیکی گیلان گزارش نشده است.

    وی با اعلام اینکه محورهای آستارا به اردبیل در حال حاضر بارش برف اعلام‌شده، افزود: آمدوشد در محور آستارا به اردبیل ازجمله در گردنه حیران باز است و مشکلی با توجه به بارش پراکنده برف وجود ندارد.

    رئیس پلیس‌راه استان گیلان همچنین به بارش برف در مسیر اسالم به خلخال اشاره کرد و گفت: تردد در مسیر اسالم تالش به خلخال با توجه به بارش‌ها تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

    محمد پور با اعلام اینکه مسیر پونل به خلخال بعد از محل زندانه به بالا از بعدازظهر روز گذشته مسدود شده، خاطرنشان کرد: تردد در مسیر پونل به خلخال تنها در زندانه به پایین و فقط برای بومیان منطقه باز است.

    وی افزود: هم‌اکنون در مسیر دیلمان بارش برف را شاهد هستیم اما راه باز و تردد با زنجیر چرخ ممکن است.

    رئیس پلیس‌راه گیلان بابیان اینکه در اشکورات رودسر نیز بارش پراکنده برف گزارش‌شده اما راه باز است، گفت: طبق آخرین گزارش‌ها ترافیکی راه ارتباطی رشت-قزوین نیز باز است و در هر دو طرف تردد جریان دارد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28134

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *