×

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان مطرح کرد: توقیف ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف در گیلان

  • کد نوشته: 90382
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۲
  • 79 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از توقیف ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی و تغییر وضعیت طی ۳ روز گذشته در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، امیر طالبی با اشاره به اینکه شناسایی، اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب […]

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان مطرح کرد: توقیف ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف در گیلان
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از توقیف ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی و تغییر وضعیت طی ۳ روز گذشته در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، امیر طالبی با اشاره به اینکه شناسایی، اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا طرح ۳ روزه برخورد با خودروهای دارای تخلفات آلودگی صوتی و تغییر وضعیت اجرا شد.

    وی در ادامه افزود: در این خصوص ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی و تغییر وضعیت در سطح استان توسط پلیس توقیف شده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه مجموعه انتظامی در مسیر ارتقاء آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به همراه آدرس محل و شماره پلاک وسیله نقلیه به سامانه ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۰ پلیس راهور اطلاع دهند تا برخورد قانونی با فرد متخلف صورت گیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90382

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *