×

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد: فعالیت ۱۱۰ تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

  • کد نوشته: 66798
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • 53 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت:  پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به […]

    رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد: فعالیت ۱۱۰ تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت:  پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات و آمادگی پلیس راهور استان در روز طبیعت، اظهار کرد: با توجه به تداخل در بازگشت مسافران نوروزی و گردشگران از مناطق تفریحی در روز ۱۳ بدر از شهروندان خواست، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

    وی افزود: مسافران در مسیر بازگشت، ممنوعیت‌های لحاظ شده را رعایت کرده و از توقف در حاشیه معابر و حریم‌های فاقد ایمنی مسیرها خودداری کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه برخی از رانندگان وانت بارها اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو می‌کنند، گفت: پلیس در صورت مشاهده این عمل، خودرو مدنظر را متوقف می‌کند.

    این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مسافران باید در مسیرهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، تصریح کرد: به مسافران توصیه می‌شود که از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کرده و همچنین از ریختن زباله و سبزه نیز در معابر اجتناب‌ کنند زیرا این اقدام احتمال انحراف و تصادف خودروها  را موجب می‌شود.

    سرهنگ طالبی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور ۱۱۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66798

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *