×

رئیس پلیس راهور گیلان: محدودیت های ترافیکی ۳۱ شهریور ماه در رشت اعمال می شود

  • کد نوشته: 81829
  • ۱۴۰۱-۰۶-۳۰
  • 91 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: محدودیت های ترافیکی از امشب در برخی محورهای منتهی به محل برگزاری رژه در رشت اعمال می شود. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ امیر طالبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران […]

    رئیس پلیس راهور گیلان: محدودیت های ترافیکی ۳۱ شهریور ماه در رشت اعمال می شود
  • رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: محدودیت های ترافیکی از امشب در برخی محورهای منتهی به محل برگزاری رژه در رشت اعمال می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ امیر طالبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در استان گیلان اظهار کرد: این رژه روز ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

    وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به برگزار رژه اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی تردد و پارک در حاشیه خیابان از ساعت ۲۲ امشب چهارشنبه در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

    رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: این محدودیت‌ها در خیابان‌های ۱- میدان کودک – بلوار شهید احمدزاده – بلوار شهید انصاری و بر عکس، ۲- امین ضرب – کوچه شهید علی محمدی به سمت تقاطع شهید احمدزاده، ۳- میدان شالکوه – بوستان ملت و کلیه کوچه‌های منتهی به امین ضرب و ۴- کوچه شهید علی محمدی به طرف تقاطع شهید احمدزاده اعمال می‌شود.

    وی از رانندگان خواست تا با رعایت محدودیت ترافیکی اعلام شده با مأموران پلیس همکاری داشته باشند و تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81829

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *