×

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان: رانندگان مراقب حضور هیات های عزاداری در راه ها باشند

  • کد نوشته: 36490
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۹
  • 96 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امشب اوج عزاداری و حرکت دسته های سوگوار حسینی است، از رانندگان خواست هنگام تردد در محورهای استان بویژه فرعی و روستایی، مراقب حضور هیات ها و دسته های عزاداری باشند. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمدپور عصر چهارشنبه افزود: رانندگانی که شبانه […]

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان: رانندگان مراقب حضور هیات های عزاداری در راه ها باشند
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امشب اوج عزاداری و حرکت دسته های سوگوار حسینی است، از رانندگان خواست هنگام تردد در محورهای استان بویژه فرعی و روستایی، مراقب حضور هیات ها و دسته های عزاداری باشند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمدپور عصر چهارشنبه افزود: رانندگانی که شبانه از محورهای استان بویژه محورهای روستایی و فرعی تردد می کنند، بایستی بیش از پیش احتیاط کنند چراکه ممکن است روشنایی کافی در بسیاری از این جاده ها وجود نداشته باشد و از سوی دیگر امکان حضور و تردد هیات های عزاداری در همان راه ها هست.
    وی با تاکید بر ضرورت رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو خاطرنشان کرد: رانندگان هنگام مصرف داروهای خواب آور و یا خواب آلودگی، از رانندگی کردن بپرهیزند.
    سرهنگ محمدپور به ترافیک محورهای استان نیز اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است ضمن اینکه خوشبختانه تصادف منجر به فوت هم در استان نداشته ایم.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36490

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *