×

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد: سقوط پراید از بالای پل در محور «منجیل به لوشان» جان یک نفر را گرفت!

  • کد نوشته: 81438
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۹
  • 110 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن بر اثر خروج از جاده سواری پراید و سقوط آن از بالای پل در محور «منجیل به لوشان» خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن بر اثر خروج از جاده سواری پراید […]

    رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:  سقوط پراید از بالای پل در محور «منجیل به لوشان» جان یک نفر را گرفت!
  • سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن بر اثر خروج از جاده سواری پراید و سقوط آن از بالای پل در محور «منجیل به لوشان» خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن بر اثر خروج از جاده سواری پراید و سقوط آن از بالای پل در محور «منجیل به لوشان» خبر داد.

    سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور «منجیل به لوشان»، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور منجیل به سمت لوشان در حال تردد بوده از مسیر حرکتی خود خارج و از روی پل بالا بالا به دره سقوط کرده است.

    رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده ۳۸ساله سواری پراید در محل حادثه فوت کرد اذعان داشت: کارشناسان علت این حادثه راعدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری پراید اعلام کردند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خستگی و خواب آلودگی رانندگان به عنوان یکی از دلایل مهم در حوادث رانندگی است خاطرنشان کرد: افراد موظفند در شرایط جسمانی مناسب اقدام به رانندگی کنند چون گاهی نخستین اشتباه در هنگام رانندگی، آخرین اشتباه بوده و هرگز فرصت جبران برای آن‌ها فراهم نمی‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81438

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *