×

رئیس پلیس فتا گیلان: عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در رشت دستگیر شد

  • کد نوشته: 90897
  • ۱۴۰۲-۰۴-۳۰
  • 71 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به راه‌اندازی صفحات غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی، فردی را که با انتشار فیلم‌ و تصاویر غیراخلاقی، اقدام به ترویج بی‌بندوباری و […]

    رئیس پلیس فتا گیلان: عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در رشت دستگیر شد
  • رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به راه‌اندازی صفحات غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی، فردی را که با انتشار فیلم‌ و تصاویر غیراخلاقی، اقدام به ترویج بی‌بندوباری و کلاهبرداری در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

    وی در ادامه افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد، متهم با راه‌اندازی ۴ صفحه در اینستاگرام، تحت عنوان «لایو غیراخلاقی» اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف و دریافت وجه و کلاهبرداری می‌کند.

    رئیس پلیس فتا استان گیلان با اشاره به اینکه با اقدامات فنی، متهم در یکی از محله‌های شهرستان رشت دستگیر شد، تصریح کرد: این فرد با همین شگرد از ۴۲ نفر کلاهبرداری کرده و جوانب موضوع همچنان در دست بررسی است.

    نقی‌مهر با اعلام اینکه متهم ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، بیان کرد: انتشار هرگونه محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی جرم است و پلیس فتا طی رصد شبانه‌روزی مجرمان را شناسایی کرده و با آنها برخوردی جدی خواهد کرد.

    این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان درصورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در‌ میان بگذارند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90897

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *