×

رئیس پلیس فتا گیلان: مرد ۳۹ساله گرداننده پیج‌های غیراخلاقی در لنگرود دستگیر شد

  • کد نوشته: 91753
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹
  • 65 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان گیلان با بیان اینکه هشت پیج غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کردند، گفت: بعد از اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۹ ساله پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان لنگرود دستگیر شد. به گزارش […]

    رئیس پلیس فتا گیلان: مرد ۳۹ساله گرداننده پیج‌های غیراخلاقی در لنگرود دستگیر شد
  • رئیس پلیس فتا استان گیلان با بیان اینکه هشت پیج غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کردند، گفت: بعد از اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۹ ساله پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان لنگرود دستگیر شد.

    به گزارش گیل و دیل و دیلم ، امیرحسین نقی‌مهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، هشت پیج غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کردند.

    وی تصریح کرد: بعد از اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۹ ساله پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان لنگرود دستگیر شد.

    رئیس پلیس فتا استان گیلان در ادامه گفت: متهم پس از مشاهده مستندات و ادله جرم به بزه انتسابی اعتراف کرد.

    وی با اشاره به اینکه هدف این فرد ترویج فساد و بی‌بندوباری در جامعه بود، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    نقی‌مهر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91753

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *