×

راه‌اندازی دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های گیلان

  • کد نوشته: 76134
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
  • 110 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه استان گیلان از راه‌اندازی ۶۸ دوربین ثبت تخلفات فعال در جاده‌های استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، جاورصفاری گفت: از آغاز سال تاکنون حدود ۹۳۶ هزار تخلف سرعت ثبت شده است. به گفته رئیس پلیس راه استان گیلان، اهمیت و نقش تجهیزات کنترل سرعت در مدیریت ترافیک جاده‌ای برون […]

    راه‌اندازی دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های گیلان
  • رئیس پلیس راه استان گیلان از راه‌اندازی ۶۸ دوربین ثبت تخلفات فعال در جاده‌های استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، جاورصفاری گفت: از آغاز سال تاکنون حدود ۹۳۶ هزار تخلف سرعت ثبت شده است.

    به گفته رئیس پلیس راه استان گیلان، اهمیت و نقش تجهیزات کنترل سرعت در مدیریت ترافیک جاده‌ای برون شهری و اثربخشی نتایج حاصل از بکارگیری این فن‌آوری در عملیات ترافیکی پلیس موجب شده تا توسعه تجهیزات مدیریت سرعت روندی افزایشی داشته باشد.

    امروزه در کشور‌های پیش رفته برای کاهش تلفات و خسارت جاده‌ای در کنار جریمه‌های بسیار سنگین از فن‌آوری‌های پیش رفته استفاده می‌شود تا کوچک‌ترین رفتار رانندگان نیز تحت نظر قرار گیرد و دوربین‌های کنترل سرعت در این میان نقش اساسی دارند.

    با استفاده از این دوربین‌ها، رفتار‌های پرخطر رانندگان، استفاده از تلفن همراه و کمربند ایمنی و مخدوش کردن پلاک توسط رانندگان در طول شبانه‌روز ثبت می‌شود.

    بعضی از رانندگان در طول مسیر با دیدن هر دوربین، سرعت خودرو را کاهش داده و به محض عبور از آن مجددا با سرعت غیرمجاز به مسیر ادامه می‌دهند و دوربین‌ها از نوع میانگین سرعت هستند و رانندگان زودتر از زمان تعیین شده به دوربین بعدی می‌رسند و هوش مصنوعی سیستم، تخلف راننده را درک کرده و برای خودرو جریمه ثبت می‌کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76134

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *