×

رتبه دوم گیلان در جابه جایی تعداد بسته‌ها و امانات پستی

  • کد نوشته: 89895
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۶
  • 54 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل پست گیلان از جابه جایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار بسته پستی در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،محمدحسین هوشنگی گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۳۶ بسته و امانت پستی در گیلان جابه جا شده که بیش از یک میلیون […]

    رتبه دوم گیلان در جابه جایی تعداد بسته‌ها و امانات پستی
  • مدیرکل پست گیلان از جابه جایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار بسته پستی در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدحسین هوشنگی گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۳۶ بسته و امانت پستی در گیلان جابه جا شده که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار از این تعداد از گیلان به استان‌های دیگر ارسال شد.

    وی افزود: با این تعداد بسته‌های پستی جابه جا شده در سال ۱۴۰۲ ، گیلان پس از تهران جایگاه دوم را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

    مدیرکل پست گیلان بسته‌های چای را بیشترین کالای جابه جا شده در این مدت از طریق پست اعلام کرد و گفت: با شرایط ایجاد شده، ارسال محصول زیتون ، برنج ، بادام زمینی و همچنین تولیدات صنایع دستی از طریق فروشگاه‌های مجازی با سرعت بیشتری به مقصد خواهد رسید.

    محمدحسین هوشنگی از توزیع حدود ۴۶ هزار کارت سوخت از بهمن پارسال تاکنون هم از طریق این اداره کل خبر داد و افزود: حدود ۵ هزار کارت سوخت هم در باجه‌های پستی ، به دلیل نقص نشانی ، تغییر مکان مالکان و یا نقل و انتقال وسیله‌ی نقلیه هنوز به دست صاحبانشان نرسیده است.

    وی از شهروندان گیلانی متقاضی دریافت کارت سوخت خواست ، با مراجعه به سامانه http://scs.niopdc.ir، شماره شناسه‌ی کارت سوخت خود را دریافت کرده ، سپس با وارد کردن این شناسه در سامانه رهگیری مرسولات پستی به نشانی tracking.post.ir ، از محل نگهداری کارت سوخت خود مطلع شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89895

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *