×

رخ دادن ۳۰ درصد تصادفات فوتی گیلان در روز‌های پایانی هفته

  • کد نوشته: 73902
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۷
  • 77 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان از وقوع ۳۰ درصد تصادفات منجر به فوت، در روز‌های پایانی در استان تا پایان آذر امسال خبر داد. به گزارش گیل و دیلم جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: به دلیل تعطیلی ادارات در روز‌های پایانی هفته و افزایش سفر‌ها در این بازه زمانی، آمار تصادفات از ابتدای امسال […]

    رخ دادن ۳۰ درصد تصادفات فوتی گیلان در روز‌های پایانی هفته
  • رئیس پلیس راه گیلان از وقوع ۳۰ درصد تصادفات منجر به فوت، در روز‌های پایانی در استان تا پایان آذر امسال خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: به دلیل تعطیلی ادارات در روز‌های پایانی هفته و افزایش سفر‌ها در این بازه زمانی، آمار تصادفات از ابتدای امسال تا پایان آذر نشان می‌دهد، ۳۰ درصد تصادفات منجر به فوت در روز‌های پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه رخ داده است.

    او با اشاره به تعطیلات آخر هفته‌ها و احتمال افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده‌های گیلان، افزود: برای پیشگیری از وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های استان، رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینان، حتما باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای حضور فعال‌تر ماموران پلیس راه در جاده‌های مواصلاتی استان در روز‌های پایانی هفته انجام شده، گفت: توقیف خودرو با تخلفات حادثه‌ساز به مدت ۷۲ ساعت، معرفی رانندگان با رفتار‌های هنجارشکنانه به مرجع قضائی و اعمال نمره منفی از اقدامات پلیس در این برنامه ریزی است.

    جاور صفاری افزود: خانواده‌هایی که در روز‌های پایانی هفته قصد مسافرت دارند، با مدیریت زمان سفر خود، از بروز ترافیک در جاده‌های برون شهری استان جلوگیری کنند.

    او تصریح کرد: کوچک‌ترین خطا، بزرگترین حادثه را رقم می‌زند پس همه رانندگان باید در روز‌های پایانی هفته، با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت‌های مخاطره‌آمیز، سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=73902

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *