×

رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی:
ردصلاحیت روحانی یعنی ردصلاحیت همه مسئولیت‌های او پس از انقلاب؛ تعمدی هست که مردم پای صندوق‌های رای نیایند

  • کد نوشته: 97737
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۵
  • 75 بازدید
  • ۰
  • رسول منتجب‌نیا گفت: از نظر من این ردصلاحیت به معنای ردصلاحیت ۸ سال ریاست جمهوری اوست که خود آقایان تاییدش کرده بودند، رد صلاحیت او به معنای ردصلاحیت مسئولیت‌های پیشین اوست که هرینه‌های زیادی هم در عرصه بین‌المللی دارد و قضاوت بدی در خارج می‌شویم....
    ردصلاحیت روحانی یعنی ردصلاحیت همه مسئولیت‌های او پس از انقلاب؛ تعمدی هست که مردم پای صندوق‌های رای نیایند
  • رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با خبرآنلاین درباره ردصلاحیت حسن روحانی گفت‌وگو کرده است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از خبرآنلاین، بخش‌های مهم این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

    اگر از نظر سیاسی هم بررسی کنیم، ردصلاحیت کسی که در نظام مسئولیت داشته، آن هم در این سطح و ۸ سال رئیس جمهور کشور، چند دوره نماینده مجلس، جانشین فرمانده جنگ و … بوده و چنین امتیازهایی داشته، هزینه بسیار سنگینی برای نظام دارد.
    آقای روحانی بعد از مرحوم هاشمی در جنگ تحمیلی، در مجلس و عرصه‌های مختلف پیش و پس از انقلاب نقش موثری داشته است اما برای عضویت مجلس خبرگان او را صالح ندانستند و از نظر من این ردصلاحیت به معنای ردصلاحیت ۸ سال ریاست جمهوری اوست که خود آقایان تاییدش کرده بودند، رد صلاحیت او به معنای ردصلاحیت مسئولیت‌های پیشین اوست که هرینه‌های زیادی هم در عرصه بین‌المللی دارد و قضاوت بدی در خارج می‌شویم.
    فرد تا وقتی رئیس جمهور است، حمایت می‌شود اما به مجرد اینکه از ریاست جمهوری کنار می‌رود، ممنوع‌التصویر می‌شود، ردصلاحیت می‌شود و امثالهم؛ اینها چه افرادی هستند که تا از مسئولیت کنار می‌روند صلاحیت از آنها سلب می‌شود؟!
    شاید هم تعمدی هست که مردم پای صندوق رای نیایند و رقابت از بین برود. شاید دست‌های مرموزی باشد که بخواهد مردم را بیشتر مسئله دار کند؛ به هرحال بنده این رویه را نامطلوب می‌دانم.
    ردصلاحیت مرحوم هاشمی هزینه سنگینی برای نظام داشت اما عزت و عظمتش بیشتر شد، حالا هم ردصلاحیت آقای روحانی ضربه‌ای به او وارد نمی‌کند و عزت بیشتری نزد مردم پیدا می‌کند اما به نظام و کسانی که ردصلاحیت کردند، ضربه می‌خورد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97737

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *