×

رفع تصرف بیش از ۶ هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه‌ای گیلان

  • کد نوشته: 81831
  • ۱۴۰۱-۰۶-۳۰
  • 191 بازدید
  • ۰
  • ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی بستر ۲ رودخانه در شهرستان‌های آستانه اشرفیه و لنگرود رفع تصرف شد. به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره منابع آب لنگرود گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حریم کانال ها، رودخانه […]

    رفع تصرف بیش از ۶ هزار مترمربع از اراضی بستر رودخانه‌ای گیلان
  • ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی بستر ۲ رودخانه در شهرستان‌های آستانه اشرفیه و لنگرود رفع تصرف شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره منابع آب لنگرود گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حریم کانال ها، رودخانه ها، زهکش‌ها و آببندان ها) این اداره نسبت به شناسایی ۲ مورد تصرف انجام شده در بستر رودخانه به وسیله فنس کشی و محصور کردن واقع در روستای بلوردکان اقدام کرد.

    قربانعلی پورمسیب افزود: این تصرفات با پیگیری حقوقی از طریق دادستانی این شهرستان قلع و قمع و اراضی تصرفی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع آزاد شد.

    رئیس اداره منابع آب آستانه اشرفیه نیز از شناسایی یک مورد تصرف بستر رودخانه سفیدرود در بخش بندر کیاشهر این شهرستان خبر داد.

    به گفته محمدحسین کریمی، این تصرف به مساحت ۲ هزار مترمربع از طریق احداث آلاچیق و حصارکشی انجام شده بود.

    او تصریح کرد: با پیگیری‌های حقوقی صورت گرفته توسط کارشناسان فنی و حقوقی این اداره و با دستور مقام قضایی، این زمین رفع تصرف شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81831

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *