×

رفع تصرف بیش از ۹ هکتار از اراضی ملی در گیلان

  • کد نوشته: 85950
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۲
  • 115 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۹ هکتار و ۳۶۹ متر مربع از اراضی ملی طی ۹ ماه گذشته در این استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه حراست از اراضی ملی و مبارزه با زمینخواران و هرگونه تغییر کاربری غیرقانونی مزارع و زمین‌ها، دارای […]

    رفع تصرف بیش از ۹ هکتار از اراضی ملی در گیلان
  • فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۹ هکتار و ۳۶۹ متر مربع از اراضی ملی طی ۹ ماه گذشته در این استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه حراست از اراضی ملی و مبارزه با زمینخواران و هرگونه تغییر کاربری غیرقانونی مزارع و زمین‌ها، دارای اهمیت زیادی است، گفت: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

    او در تشریح اقدامات یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن گیلان در ۹ ماهه گذشته به اجرای ۱۲ مورد اجرای احکام قطعی رفع تصرف و ۱۳ مورد رفع تعرض اشاره کرد و افزود: در این راستا ۹ هکتار و ۳۶۹ متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف و ۱۷ هکتار و ۵۰۰ متر مربع از این اراضی نیز رفع تعرض شده است.

    به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

    سردار ملکی تصریح کرد: منابع ملی متعلق به همه و نسل آینده است و شهروندان می‌توانند هرگونه دخل و تصرف در منابع ملی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85950

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *