×

غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب:
رقیب اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات اصولگرایان نیستند؛ خود شورای نگهبان است

  • کد نوشته: 97503
  • ۱۴۰۲-۱۰-۳۰
  • 95 بازدید
  • ۰
  • فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تلاش کارگزاران برای تدوین فهرست انتخاباتی گفت: رقیب اصلی اصلاح طلبان در انتخابات اصولگرایان نیستند بلکه شورای نگهبان است چون طوری در بررسی صلاحیت ها عمل شد که اصلاح‌طلبان چاره‌ای جز رها کردن عرصه رقابت ندارند....
    رقیب اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات اصولگرایان نیستند؛ خود شورای نگهبان است
  • غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تلاش کارگزاران برای تدوین فهرست انتخاباتی گفت: رقیب اصلی اصلاح طلبان در انتخابات اصولگرایان نیستند بلکه شورای نگهبان است چون طوری در بررسی صلاحیت ها عمل شد که اصلاح طلبان چاره ای جز رها کردن عرصه رقابت ندارند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی رجایی را در ادامه می خوانید:

    کسی را می شناسم در یک حوزه انتخابیه که ۱۰۰ هزار رأی دارد اما تأییدصلاحیت نشد، با این وجود او خودش را به در و دیوار می زند تا تأیید شود اما مشخص نیست نتیجه چه باشد. این اتفاقات قطعا روی انگیزه اصلاح طلبان تأثیر می گذارد.
    کارگزاران چون واقعی تر به صحنه نگاه می کند، نمی خواهد عرصه رقابت را به همین راحتی واگذار کند بنابراین می خواهد اگر محدود هم شود حتی با چند نامزد کار را پیش ببرد اما نظر غالب اصلاح طلبان این نیست. اکثریت اصلاح طلبان معتقدند تا کاندیداهایشان جور نباشد نمی توانیم مردم را پای صندوق رأی بیاوریم.
    این اختلافات و دو دسته‌گی تازگی ندارد و در ۲ انتخابات قبلی نیز شاهدش بویدم. بالاخره جبهه سیاسی شامل سلایق گوناگون است و کار خود را ادامه می دهد. در نهایت حرف آخر را آقای خاتمی می زند. اصلا این نگرانی وجود ندارد که انشعابی در جبهه اصلاحات اتفاق بیفتد و بخشی از این جبهه جدا شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97503

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *