×

مرتضی محمودوند، عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
رهبر انقلاب درباره مهسا امینی گفتند «دلم برای این دختر سوخت» اما یک نماینده مجلس به این دختر فقط فحش نداد

  • کد نوشته: 101274
  • ۱۴۰۳-۰۲-۰۲
  • 21 بازدید
  • ۰
  • یک نماینده مجلس گفت: اگر فرامین رهبر انقلاب را رعایت می‌کردند شرایط جامعه این نبود. تصور کنید در زمان اعتراضات ۱۴۰۱ رهبر انقلاب درباره مهسا امینی گفتند: «من دلم برای این دختر سوخت.»، اما در مجلس نماینده‌ای داشتیم که در مصاحبه‌هایش فقط فحش نمی‌داد....
    رهبر انقلاب درباره مهسا امینی گفتند «دلم برای این دختر سوخت» اما یک نماینده مجلس به این دختر فقط فحش نداد
  • به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه هم میهن با مرتضی محمودوند، عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره عدم توجه برخی از نمایندگان مجلس یازدهم نسبت به تذکرات رهبری گفت‌وگو کرده است.

    بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

    اگر فرامین رهبر انقلاب را رعایت می‌کردند شرایط جامعه این نبود. تصور کنید در زمان اعتراضات ۱۴۰۱ رهبر انقلاب درباره مهسا امینی گفتند: «من دلم برای این دختر سوخت.»، اما در مجلس نماینده‌ای داشتیم که در مصاحبه‌هایش فقط فحش نمی‌داد. بسیاری از مواقع می‌گویند، ولی امر، ولایت، مسائل شرعی و…، اما در بزنگاه‌ها خود را نشان می‌دهند. به‌عنوان مثال خیانت و جنایت بالاتر از مسمومیت دختر بچه‌های مظلوم کشورمان؟ من چند بار این موضوع را مطرح کردم و در صحن درگیری ایجاد شد، تا اینکه رهبر انقلاب گفتند: «این یک جنایت است.»
    بعد از صحبت رهبر انقلاب گرد مرده روی همان آقایانی پاشیدند که با من درگیر بودند. مگر رهبر انقلاب نگفتند این مسمومیت‌ها جنایت است؟ این افراد قبول نداشتند که جنایت است و به آن‌ها برخورده بود که ما مسمومیت این دختربچه‌های مظلوم را جنایت می‌دانستیم. قبل از آنکه رهبر انقلاب این جمله را بگویند، آنقدر غضب و ناراحتی داشتند که از صورت‌شان آتش می‌بارید. من گفتم این‌ها از مجلس استعفا می‌دهند و می‌روند، اما حالا دوباره شده‌اند همه‌کاره جمهوری اسلامی. وقتی رهبر انقلاب گفتند: «این جنایت است.» باید می‌گفتند: «اطاعت امر.»
    بی‌تعارف؛ جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی. ما جانانه از مردم خودمان دفاع کردیم و کوتاه نیامدیم به همین دلیل امروز آرامش داریم. اما جالب است که این آقایان که حرف رهبر انقلاب را در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند. درد از این بزرگ‌تر؟ آن‌ها تمام بچه‌های دلسوز را رسماً و عامدانه تخریب کردند. در این شرایط چه چیزی از نهاد دموکراسی و نظر ملت می‌ماند؟

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=101274

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *