×

روزنامه دولت: رهبر انقلاب مخالف همه‌پرسی نیستند اما حقوق زنان قابل رفراندوم نیست

  • کد نوشته: 88468
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۵
  • 76 بازدید
  • ۰
  • روزنامه ایران نوشت: هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،چند روزی است که رسانه‌های بیگانه سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند […]

    روزنامه دولت: رهبر انقلاب مخالف همه‌پرسی نیستند اما حقوق زنان قابل رفراندوم نیست
  • روزنامه ایران نوشت: هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،چند روزی است که رسانه‌های بیگانه سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند و برخی هم در داخل کشور از سر نادانی و ناآگاهی همان‌ها را تکرار می‌کنند…رسانه‌های بیگانه از این سخنان برداشت کرده‌اند که رهبر انقلاب مخالف رفراندوم هستند و بدتر اینکه ایشان مخالف نظر دادن مردمند و آنها را شایسته اظهار نظر نمی‌دانند!

    هیچ نظام سیاسی، موجودیت خود را به معرض رأی‌گیری دوباره نمی‌گذارد؛ این مسأله اساساً مسأله‌ای عجیب و نامتعارف است که از سوی برخی طرح می‌شود. پس اینکه انتظار داشته باشیم جمهوری اسلامی، خود رفراندومی برگزار کند و از مردم ایران درباره تداومش سؤال بپرسد، مسأله‌ای نادرست و از نظر منطقی نیز بی‌پایه است.

    در جمهوری اسلامی حکومت قانون حاکم نیست

    حقوق اساسی فردی شامل حقوق بشری، حقوق زنان، حقوق کودکان و حقوق اقلیت‌ها، ساختار سیاسی مانند ساختار سیاسی کشور شامل قوانین اساسی، شکل دولت، نحوه انتخاب مقامات دولتی و مسائل امنیتی مانند برخی مسائل امنیتی مانند تصمیمات درباره عملیات نظامی و افزایش بودجه دفاعی و سیاست‌های مالی مانند برخی سیاست‌های مالی مانند بودجه کل کشور، مالیات، تعرفه‌ها قابل طرح برای رفراندوم نیستند!

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88468

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *