×

روزنامه رسالت: آمریکا و اروپایی‌ها دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده‌اند تا تلافی ۲۲ بهمن امسال را درآورند

  • کد نوشته: 87027
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۷
  • 67 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه رسالت نوشت: آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن امسال همه نقشه‌های جنگ ادراکی و شناختی خود را بر باد دیدند و درصدد انتقام از مردم برآمده‌اند. آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن امسال همه نقشه‌های جنگ […]

    روزنامه رسالت: آمریکا و اروپایی‌ها دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده‌اند تا تلافی ۲۲ بهمن امسال را درآورند
  • به گزارش گیل و دیلم ، روزنامه رسالت نوشت: آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن امسال همه نقشه‌های جنگ ادراکی و شناختی خود را بر باد دیدند و درصدد انتقام از مردم برآمده‌اند.

    آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن امسال همه نقشه‌های جنگ ادراکی و شناختی خود را بر باد دیدند و حالا دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده‌اند تا تلافی یک شکست کمرشکن را کنند.

    مجموعه گزارشات و اخبار رسیده از برخی استان‌ها و شهرستان‌ها در مورد مسمومیت مدارس دخترانه نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در برابر یک پدیده بی‌سابقه از معاندت و دشمنی قرار دارد که شنیع بودن آن حتی در کنوانسیون‌های جهانی و ممنوعیت آن محرز است. مجموعه اخبار نشان می‌دهد ما وارد یک جنگ کثیف میکروبی و شیمیایی محدود و هوشمند شده‌ایم.

    این روزنامه در ادامه مدعی شده است: آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن امسال همه نقشه‌های جنگ ادراکی و شناختی خود را بر باد دیدند و درصدد انتقام از مردم برآمده‌اند.

    کیست که نداند غائله جدید زیر سر آن‌ها است. آن‌ها که صدها هزار سلاح را از مرزها وارد ایران کردند و با هوشیاری مأمورین انتظامی و اطلاعاتی لو رفت و کشف و ضبط شد. حالا دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده‌اند تا تلافی یک شکست کمرشکن را کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87027

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *