×

رکورد شکنی دوباره مصرف برق در گیلان

  • کد نوشته: 91409
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۷
  • 75 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: گیلانی‌ها فقط دیروز بیش از ۲ هزار مگاوات برق مصرف کردند. به گزارش گیل و دیلم ، محمد تقی مهدی زاده گفت: با توجه به افزایش دمای هوا استفاده از وسایل سرمایشی بیشتر شد و مشترکان دیروز ۱۶ مرداد، بیش از ۲ هزار مگاوات برق مصرف کردند. وی با […]

    رکورد شکنی دوباره مصرف برق در گیلان
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: گیلانی‌ها فقط دیروز بیش از ۲ هزار مگاوات برق مصرف کردند.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد تقی مهدی زاده گفت: با توجه به افزایش دمای هوا استفاده از وسایل سرمایشی بیشتر شد و مشترکان دیروز ۱۶ مرداد، بیش از ۲ هزار مگاوات برق مصرف کردند.

    وی با بیان اینکه این میزان برق مصرفی بیشترین میزان ثبت شده‌ی در سال ۱۴۰۲ است، افزود: این میزان مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱ و ۵ دهم درصد بیشتر است.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به افزایش مصرف برق و بروز مشکلات قطعی برق در برخی مناطق استان، گفت: کارکنان و عوامل اجرایی این شرکت شبانه روزی در تلاشند تا مشکلات را در کمترین زمان برطرف و از قطع برق مشترکان به ویژه در بخش خانگی جلوگیری کنند.

    محمد تقی مهدی زاده با بیان اینکه با هر درجه افزایش دما، حدود ۱۰۰ مگاوات مصرف برق در استان افزایش می‌یابد، افزود: مشترکان می‌توانند با قرار دادن درجه کولر روی ۲۵ (دمای آسایش)، نصب سایه بان بر روی کمپرسور کولر، استفاده نکردن از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، علاوه بر کاهش بهای برق مصرفی خانوار، به پایداری شبکه‌های برق کمک کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91409

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *