×

رییس دستگاه قضا : از رهبر انقلاب تشکر می کنم / عده ای سیاه نمایی می کنند

  • کد نوشته: 26885
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۶
  • 149 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رییس دستگاه قضا گفت: ما در طول این چند سال اصرار داشتیم که قوه قضاییه باید به هر هزینه‌ای استقلال خود را حفظ کند. در طول این چند سال برخی از دولت‌ها اصرار داشتند با روش‌های غیرقضایی و حقوقی به قوه قضاییه نزدیک شوند و مشکلات‌شان را حل […]

    رییس دستگاه قضا : از رهبر انقلاب تشکر می کنم / عده ای سیاه نمایی می کنند
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رییس دستگاه قضا گفت: ما در طول این چند سال اصرار داشتیم که قوه قضاییه باید به هر هزینه‌ای استقلال خود را حفظ کند. در طول این چند سال برخی از دولت‌ها اصرار داشتند با روش‌های غیرقضایی و حقوقی به قوه قضاییه نزدیک شوند و مشکلات‌شان را حل کنند، ما زیر بار نرفتیم و فقط یک حرف داشتیم، آن هم عمل به قانون و رعایت حقوق مردم بود. افرادی که یک زمانی صاحب قدرتند اگر قوه قضاییه به سراغ‌شان برود می‌گویند من معاون رییس‌جمهورم، یکی می‌گوید من رییس‌جمهورم و یکی می‌گوید من وکیل یا وزیرم، در حالیکه قانون برای همه نوشته شده است. بسیاری از این هجمه‌هایی که علیه قوه قضاییه مطرح می‌شود ناشی از همین‌ها است.

    وی اضافه کرد: دشمن بیرونی از اقتدار قوه قضاییه هراس دارد. قوه قضاییه در فتنه ۸۸ ایستادگی کرد و در فتنه‌های مشابه هم این‌چنین خواهد بود. قوه قضاییه با اقتدار خواهد ایستاد. اگر بنا باشد اجرای قانون فقط برای افراد ضعیف باشد و افراد صاحب قدرت کنار بکشند این اجرای عدالت نیست. عده‌ای با فریبکاری پاسخگویی به قانون را به طرف دیگری می‌برند و سیاسی‌کاری می‌کنند. اگر قوه قضاییه بخواهد وظایف خود را عمل کند باید در میدان نبرد با اقتدار و با صلابت بایستد و قانون را اجرا کند و به تخلف متخلفین رسیدگی کند.

    آملی لاریجانی با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری، گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که امروز سخنان بسیار مهمی داشتند. عده‌ای سیاه‌نمایی می‌کنند، قوه قضاییه با هزاران هزار پرونده و با میلیون‌ها خدمت به مردم، خدمت‌رسانی می‌کند، اینها خدمات قوه قضاییه را زیر سوال می‌برند و سیاه‌نمایی می‌کنند، این سیاه‌نمایی‌ها چه وجهی دارد. دشمن که کار خود را می‌کند و سال‌ها در پی تخریب قوه قضاییه است. در درون کشور هم عده‌ای آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. با ناامید کردن مردم و سیاه‌نمایی کردن رسیدگی به میلیون‌ها پرونده و خدمات قضایی را نمی‌بینند و یک پرونده را با تحلیل خود سیاه‌نمایی می‌کنند؛ چرا به این مقدار بی‌انصافی انجام می‌شود. این همه قضات امین با کمال سلامت کار می‌کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26885

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *