×

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور: نرخ ارز در بودجه سال آینده را ۱۱۵۰۰ تومان تعیین کردیم/ بودجه ۱۴۰۰ در دولت تایید شد

  • کد نوشته: 62877
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • 173 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نرخ ارز را در لایحه بودجه سال آینده حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفتیم. به گزارش گیل و دیلم، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران  درباره نرخ ارز و نفت در بودجه ۱۴۰۰ گفت: نرخ ارز را در لایحه بودجه سال […]

    رییس سازمان برنامه و بودجه کشور: نرخ ارز در بودجه سال آینده را ۱۱۵۰۰ تومان تعیین کردیم/ بودجه ۱۴۰۰ در دولت تایید شد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نرخ ارز را در لایحه بودجه سال آینده حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفتیم.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران  درباره نرخ ارز و نفت در بودجه ۱۴۰۰ گفت: نرخ ارز را در لایحه بودجه سال آینده حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفتیم و برآوردهای اولیه برای نفت نیز برای هر بشکه ۴۰ دلار است.

    وی افزود: امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در دولت مطرح شد و بعد از بحث و بررسی مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد که ما از شنبه کار تبصره‌ها را هم آغاز کنیم و قبل از ۱۵ آذر ماه به مجلس تقدیم کنیم. مجلس این نگرانی را داشت که این طرح‌شان به تایید و تصویب نرسد، چون ما مذاکراتی با مجلس داشتیم و در این لایحه تلاش شد که آن محورهای قابل اجرا از اصلاح ساختار در بودجه سال ۱۴۰۰ گنجانده شود.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: احیانا اگر موردی باقی‌مانده است، در اختیار نمایندگان مجلس هست که می‌توانند در فرآیند بحث و بررسی اصلاح ساختار را اعمال کنند؛ بنابراین از این جهت هیچ‌گونه نگرانی نیست.

    نوبخت درباره حمایت‌های معیشتی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های شدیدی که از شنبه اجرا می‌شود و قطعا به بخشی از خانوارها آسیب می‌رساند و نیمی از نمایندگان به دنبال این بودند که از نظر معیشتی به این خانوارها کمک شود، این طرح ما برای چهار ماه آینده است. اگر هم که قصد داشته باشند این طرح را در سال آینده نیز ادامه دهند، می‌توانند در بودجه پیش‌بینی کنند. بنابراین این دو مشغله‌ای که نمایندگان مجلس داشتند، خوشبختانه در این اقدام ما گنجانده شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62877

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *