×

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش : آیت الله خامنه ای نسخه دوم و کامل امام راحل هستند

  • کد نوشته: 89570
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۵
  • 94 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام محمدحسنی گفت : زعامت ۳۴ ساله حضرت آقا دستاوردهای فوق العاده راهبردی را هم برای ملت ایران و امت اسلامی و هم منطقه و جهان رقم زده است که اگر غیر از حضرت آقا بود بعید بود این همه دستاوردها و ره‌آورد نصیب ما شود و شبانه روز بابت چنین نعمتی اگر سجده […]

    رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش : آیت الله خامنه ای نسخه دوم و کامل امام راحل هستند
  • حجت الاسلام محمدحسنی گفت : زعامت ۳۴ ساله حضرت آقا دستاوردهای فوق العاده راهبردی را هم برای ملت ایران و امت اسلامی و هم منطقه و جهان رقم زده است که اگر غیر از حضرت آقا بود بعید بود این همه دستاوردها و ره‌آورد نصیب ما شود و شبانه روز بابت چنین نعمتی اگر سجده کنیم باز هم کم است.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در مسجد عابدینیه شهرستان سمنان با اشاره به ارتحال امام راحل اظهار داشت: تشییع جنازه میلیونی امام خمینی(ره) در ایران کم نظیر و بلکه در دنیا بی نظیر بود و دنیا فهمید که امام چقدر محبوب دلهای اهل ایمان است.
    وی تصریح کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره) دستگاه استکباری به رهبری آمریکا غرق در شادی بودند و حتی شادی خود را کتمان نکردند و یا کتمان و ظاهری سازی نکردند و با خباثت هرچه تمام شادی خود را از رحلت امام(ره) با وجود حزن و اندوه ملت ایران ابراز می کردند؛ رادیو فردا می گفت که به زودی ما در ایران شاهد درگیری و خونریزی داخلی خواهیم بود و یا منافقین اعلام کردند ما بزودی توسط مردم ایران مورد استقبال گرم خواهیم گرفت و بنی صدر نیز توقع داشت که به ایران بازگردد و مورد استقبال نیز قرار گیرد.
    حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی ادامه داد: زمانی که همه غرق در عزای رحلت امام خمینی(ره) بودند دشمنان شادی می کردند اما شادی آنان به طول نینجامید و با انتخاب سریع و هوشمندانه امام خامنه ای به رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری شادی دشمن تبدیل به عزا شد و جبهه مخالف انقلاب شکست خورد.
    وی افزود: امام خمینی(ره) با سه ویژگی «خود باوری» و «خدا باوری» و «مردم باوری» این انقلاب را رهبری کردند و عزت از دست رفته ملت ایران را به ملت ایران بازگردانند و به وسیله مردم و به وسیله کسانی که به فرمان امام راحل به صحنه آمدند و جان شیرین خود را تقدیم اسلام کردند، این انقلاب را به پیروزی رساند و امام راحل این انقلاب عظیم آسمانی را رقم زدند اما با آسمانی شدنشان مردم را غمگین کردند.
    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام خامنه ای نیز با همین سه ویژگی راه امام راحل را با استحکام ادامه دادند و در حقیقت امام دیگری جای امام منصوب شد و امام خامنه ای نسخه دوم و کامل امام راحل هستند که به الهام حضرت حق و اذهان نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در این جایگاه قرار گرفتند و در دنیا شخصیتی به صلابت، عقلانیت و خردورزی حضرت آقا به تعبیر خود دشمنان حتی وجود ندارد.
    وی افزود: بخاطر اعطای نعمت وجود امامین انقلاب خداوند متعال خیلی ما را تحویل گرفته و بزرگترین نعمت الهی به مردم همین نعمت ولایت است و البته نباید غافل بود که مردم خوب، کشور خوب، دریا و هوا و فضا و زمین خوب و… همگی اینها نیز نعمت الهی است.
    حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: زعامت ۳۴ ساله حضرت آقا دستاوردهای فوق العاده راهبردی را هم برای ملت ایران و امت اسلامی و هم منطقه و جهان رقم زده است که اگر غیر از حضرت آقا بود بعید بود این همه دستاوردها و ره‌آورد نصیب ما شود و شبانه روز بابت چنین نعمتی اگر سجده کنیم باز هم کم است.
    وی با اشاره به برخی از ره‌آوردهای دوران زعامت رهبر معظم انقلاب، افزود: ۱. «جلوگیری از انحراف در اصول و آرمانهای انقلاب» ۲. «ایستادگی پای جمهوریت نظام» ۳. «افزایش توان دفاعی کشور تا سطح بازدارندگی که اگر یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند و جوری می شود که دیگر غلط کنند فکر توطئه داشته باشند» ۴. «ارتقا بنیه علمی کشور که در بسیاری از رشته های علمی در جهان یا رتبه اول یا دوم و سوم و نهایتاً پنجم هستیم و حرف برای زدن در حوزه تولید دانش در سطح جهان داریم و سری در میان دانشمندان و دانش‌اندوزان داریم و همان کسانی که ما را تحقیر می کردند و ما را بی سواد می دانستند امروز می دانند ایران یکی از مراکز تولید علم راهبردی است» ۵. «مهندسی مقابله با جنگ نرم و شناختی و ترکیبی دشمن» ۶. «گسترش عمق راهبری نظام با تشکیل محور مقاومت به فرا ایران، منطقه و بعضا فرا منطقه» ۷. «مهندسی هوشمندانه برای عبور به سلامت ملت ایران از پیچ تاریخی به وجود آمده در سطح جهان» دانشمندان آمریکایی و نظریه پردازان آمریکایی گفتند ایران در پیچ تاریخی قرار دارد اما تابلوی های این پیچ تاریخی را امامین انقلاب ایران نصب کرده اند و آمریکا هیچ راهی ندارد جز اینکه خودش را با این تابلوهای نصب شده امامین انقلاب تنظیم کند ۸. «فراجناحی عمل کردن در جایگاه رهبری» در روزهایی که در حسینیه امام خمینی(ره) جلسه است چهره هایی را می بینید که شما اگر در روزهای عادی در خیابان ببینید حاضر نیستید با آنان روبرو شوید اما حضرت آقا آنان را هم دعوت می کند و چتر رهبری ایشان پدرانه است و اختصاص به جناح خاصی ندارد ایشان ملی و امتی و جهانی فکر می کردند حتی دعوت مخالفین را دارد و ما باید در کنار هم بودن را تمرین کنیم ۹. «امید آفرینی در بحران های داخلی مثل رزمایش مومنانه در زمان های سیل و کرونا» اگر نفس گرم رهبری و هنر ایشان نبود خیلی ها در بحران های داخلی زمین می خوردند. ۱۰. «جلوگیری از ورود کشور به درگیری در چند مقطع مختلف»؛ حضرت آقا در چندین مورد تدبیر کردند که کشور درگیر جنگ نشود.
    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تدبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از ورود داعش یکی از این نمونه هاست و حضرت آقا خط آتش دشمن را بیرون از کشور مدیریت کردند و مقابله با داعش را با هدف دفاع از حرم و دور کردن جنگ از ساحت ملت در بیرون از کشور دنبال کردند.وی با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدر ترین و امن ترین و سرافرازترین کشور در منطقه است، گفت: این اتفاقات اول به واسطه لطف خدا و دوم پشتیبانی این مردم خوب و همیشه در صحنه و بعد رهبری های رهبر انقلاب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89570

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *