×

ساخت ۴۵ طرح گردشگری جدید در گیلان

  • کد نوشته: 88683
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۵
  • 66 بازدید
  • ۰
  • معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای ساخت ۴۵ طرح گردشگری در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، زهرا جهانی گفت: با بررسی ۷۱ طرح در نشست کمیته فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری، با ساخت ۴۵ طرح گردشگری […]

    ساخت ۴۵ طرح گردشگری جدید در گیلان
  • معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای ساخت ۴۵ طرح گردشگری در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، زهرا جهانی گفت: با بررسی ۷۱ طرح در نشست کمیته فنی بررسی و ارزیابی طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری، با ساخت ۴۵ طرح گردشگری جدید در استان موافقت شد.

    معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: ۱۱ مجتمع گردشگری، ۵ هتل، یک مهمانپذیر، ۱۷ اقامتگاه بوم‌گردی، ۶ اقامتگاه سنتی و ۵ سفره خانه سنتی از جمله‌ی این طرح هاست.

    زهرا جهانی با بیان اینکه برای ساخت این طرح‌های جدید گردشگری ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه در نظر گرفته شده، افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای حدود ۵۱۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

    وی با اشاره به مشکلات اصولی دیگر طرح های پیشنهادی، اضافه کرد: در این نشست همچنین با ساخت ۹ طرح گردشگری به دلیل ارائه نشدن مستندات لازم و ۴ طرح به دلیل نداشتن راه دسترسی مناسب و کاربری زراعی مخالفت شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88683

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *