×

سارا خادم الشریعه:من را با آقا تختی و پوریای ولی مقایسه نکنید!

  • کد نوشته: 7621
  • ۱۳۹۵-۰۹-۰۸
  • 60 بازدید
  • ۰
  • خادم الشریعه روز گذشته و در حالی که دید وضع روحی حریفش مناسب نیست، به درخواست حریفش مبنی بر تساوی رضایت داد و این اتفاق بسیار در محافل خبری و شبکه های اجتماعی پیچید تا جایی که حرکت او با تختی و پوریای ولی مقایسه شد. سارا خادم الشریعه می گوید: * درباره حریف دیروزم […]

    سارا خادم الشریعه:من را با آقا تختی و پوریای ولی مقایسه نکنید!
  • خادم الشریعه روز گذشته و در حالی که دید وضع روحی حریفش مناسب نیست، به درخواست حریفش مبنی بر تساوی رضایت داد و این اتفاق بسیار در محافل خبری و شبکه های اجتماعی پیچید تا جایی که حرکت او با تختی و پوریای ولی مقایسه شد.

    سارا خادم الشریعه می گوید:

    * درباره حریف دیروزم ناتالیا ژوکووا هم باید این را بگویم که بسیار قوی بود و در تهران تنها باختم به همین بازیکن بود.

    * اگر بازی با شرایط عادی پیش می رفت و این اتفاقات پیش نمی افتاد شاید تساوی برای من بسیار خوب بود

    * قطعا برای برد تلاش می کردم چون با مهره سفید بازی می کردم برتری جزئی داشتم و با توجه به اینکه در این مسابقات آماده ظاهر شدم ترجیح می دادم بازی کنم

    * اتفاقی که افتاد اصلا قابل مقایسه با پوریای ولی و تختی نیست چون آن ها کارهای خیلی بزرگی انجام می دادند و بعضی وقت ها باعث می شده است قهرمانی را از دست بدهند.

    * در بازی ما نتیجه مساوی به نفع هر دو طرف بود اما بدون اینکه من شانس هایم را امتحان کنم چنین اتفاقی افتاد. حریفم در شرایط روحی خوبی نبود شاید اگر بازی را ادامه می دادم می توانستم بازی را ببرم اما این صد درصد نبود.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7621

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *